Publicerat Mars 12, 201214 yr Ja! jag e ju ny här men jag har läst i detta forum i flera år. För ett par år sen letade jag efter ett nytt kikarsikte med hög förstoring o det skulle vara belyst. Hittade ett i USA till rimligt pris. Ca 850$. Idag kostar det Ca1050$. Ett Weaver super slam 4-20X50 EU. Jag är helnöjd. Nu är jag ju ingen expert. Jag undrar bara? är jag själv om detta i Svedala, har inte hört eller läst om nån annan som har ett.
Publicerat Mars 12, 201214 yr Jag har inte ett sådant själv men min svärfar har. Han är absolut nöjd med det. Används till till vanlig jakt och grisvak med bra resultat. Jag har tittat igenom det och det verkar vara en trevlig kikare iaf
Publicerat Mars 13, 201214 yr Siktet ifråga varken marknadsförs eller säljs i sverige. Jag har själv ett Super Slam Euro 1,5-6x24 belyst som jag tagit hem från usa. Mycket trevliga sikten i mellankvalitetsklassen till väldigt rätt pengar. /Mike
Publicerat Mars 15, 201214 yr Handla digitalt saluför dessa sikten i sverige //Roger Såg just det-helt riktigt. Är man hänvisad till att handla av nätföretag så kan man lika gärna ta hem siktet själv från usa,tar lika lång tid,inte ett dugg krångligare men blir ett par tusen billigare. /Mike