Publicerat Maj 19, 200620 yr Ser ni killer instinkten ;D ojojoj...stackars rävar ;D..är denna bild tagen sekunden före han totaldemolerade kameran? ;) :-* :-* skämt å sido...mycket söt vovve ...är lite avis på dig :-*...jag vill ju också ha en tysk ...är det främst till grytjakt, eller blir det en allround hund? Mvh Fredde
Publicerat Maj 19, 200620 yr ojojoj...stackars rävar ;D..är denna bild tagen sekunden före han totaldemolerade kameran? ;) :-* :-*skämt å sido...mycket söt vovve ...är lite avis på dig :-*...jag vill ju också ha en tysk ...är det främst till grytjakt, eller blir det en allround hund? Mvh Fredde Det blir nog lite av varje för denna lilla tjej, men nog blir det gryt då hon är mogen för det, jag har tänkt konsultera partys ( en på forumet) då det blir tid för grytträning mm, men annars så får hon jaga precis vad hon vill........tycker redan synd om grannarnas katter ;D
Publicerat Maj 19, 200620 yr Så här ser min krabat ut när han fått tag på snöret till kameran, han var då 5 veckor och hämtas nu på söndag, en östlaika med fina jaktlinjer.
Publicerat Maj 19, 200620 yr Snart så hämtar jag denna lilla krabatSer ni killer instinkten ;D Hon ser ut att ha en riktig killerinstinkt. Valpar är alltid söta. Rapportera med bilder eftersom. Ta väl hand om henne och lycka till!
Publicerat Maj 20, 200620 yr parlour's från hedesunda tyckte jag kände igen den , det är där jag ska hämta min lilla gråis också, så jag var där och tittade på hela valpgänget i söndas, görs din klar på onsdag också? är det Puma?
Publicerat Maj 20, 200620 yr tyckte jag kände igen den , det är där jag ska hämta min lilla gråis också, så jag var där och tittade på hela valpgänget i söndas, görs din klar på onsdag också? är det Puma? Japp det är Puma i egenhöghet ;D hon är klar den 4/6 men jag hämtar henne den 9/6.............20 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!! ;D
Publicerat Maj 20, 200620 yr Jajemänn jag är redan breefad om att det kommer en illbatting på fel sida om älven det har ju tunnats ut där på grytsidan också under våren. Ett kullsyskon till din kommer till Skellefteå så det blir till att skälla på Cilla om dom inte gör bra ifrån sig.
Publicerat Maj 20, 200620 yr Jajemänn jag är redan breefad om att det kommer en illbatting på fel sida om älven det har ju tunnats ut där på grytsidan också under våren.Ett kullsyskon till din kommer till Skellefteå så det blir till att skälla på Cilla om dom inte gör bra ifrån sig. Jo det är sant, Tomas tysk (Enja) fick lite för mkt pisk av Chillertiken, så hon jagar grävling å räv i dom sälla nu........ Min tik kommer inte från Cilla, utan från Bira (Finks importen dom har), och det är Glen Moray som är den stolta fadern. Jag skickade ett Pm till dig Partys, ( i ett annat populärt forum) ang drängsmark, men jag har redan hittat massa info om det, så det kan du kasta pm:et i sopkorgen.
Publicerat Maj 25, 200620 yr Nej inte hunden Cilla utan då Upfödaren .....visst var det så hon hette Parlours.....
Publicerat Maj 25, 200620 yr Nej inte hunden Cilla utan då Upfödaren .....visst var det så hon hette Parlours..... Uppfödarn hetter Carolina "Carro" Åkersten, men det gå säkert bra att skälla på henne ändå ;D
Publicerat Maj 26, 200620 yr Snart får man väl fara och titta på eländet du får hem. Två veckor kvar ;D ;D ;D
Publicerat Maj 26, 200620 yr Snart får man väl fara och titta på eländet du får hem. Två veckor kvar ;D ;D ;D Vi kommer förbi kriberg på hemvägen, Tomas Rensröm följer mig ner å hämtar "maskinen ;D" så på hemvägen kan vi svänga förbi dig, så du kan ju börja baka go' bullar på en gång ;D ;D ;D
Publicerat Maj 26, 200620 yr Uppfödarn hetter Carolina "Carro" Åkersten, men det gå säkert bra att skälla på henne ändå ;D Vad skall man annars ha Carro till, om inte att skälla och "skylla" på? Om det regnar, bilen går sönder, jycken har tuggat på grannens katt, taklampan ramlat ner mitt i natten, baksmälla, restskatt, blommorna vissnar, det ilar i tänderna, man missar på skjutbanan...om man bara upprepar mantran; "Allt är Carro´s fel, allt är Carro`s fel", så känns det genast môe bättre!!!! Sicken tur att Carro finnns! (men hon är väl nte här på sidan o läser vad jag skrivit va???)
Publicerat Maj 27, 200620 yr Vad skall man annars ha Carro till, om inte att skälla och "skylla" på? Om det regnar, bilen går sönder, jycken har tuggat på grannens katt, taklampan ramlat ner mitt i natten, baksmälla, restskatt, blommorna vissnar, det ilar i tänderna, man missar på skjutbanan...om man bara upprepar mantran; "Allt är Carro´s fel, allt är Carro`s fel", så känns det genast môe bättre!!!! Sicken tur att Carro finnns! (men hon är väl nte här på sidan o läser vad jag skrivit va???) Ja det vet man aldrig, men Carro verkar iaf ha humor, så hon förstår säkert skämten som jag och partys andvänder oss av ;D