Publicerat Mars 21, 201214 yr Jag är en ung man som på senare år tack vare av vänner fått upp ett stort intresse för jakt och allt där omkring. Tog Jägarexamen 2012-03-17 så jag har ett ryckade färsk "Jägarbevis". Har vart med och jagat av och till i några år med vänner och bekanta och föll direkt för spänningen naturupplevelsen tekniken vapen osv osv. Bestämde mig för att bli en till av sveriges jägarkår och började plugga. Bor i Göteborg därav mitt användarnamn Vestjakt Är född 1981. Är på väg med att utveckla min första vapengarderob 1.Skåp 2.Hagel 3.Studsare 4.Kombi etc / Mvh Pontus
Publicerat Mars 21, 201214 yr Välkommen! Ett tips är att köpa ett större skåp än vad du tänkt från början, det blir fort trångt i de mindre skåpen. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Mars 21, 201214 yr Grattis! Visst är det en härlig känsla att få beviset! Sondera terrängen rejält vad gäller utrustning. Det är djungel där ute! Ett tips är att åka till Torsbo Handels AB.
Publicerat Mars 21, 201214 yr Sådärja, yttligare en lycklig själ som sett ljuset Grattis och välkommen!
Publicerat Mars 21, 201214 yr Författare Tack alla Jo att det är en djugel där ute är nog ingen överdrift..Det finns för mycket att välja på samtidigt som det " inte " finns något att välja på!! Många måsten många viljor många "jag tycker att du borde köpa"om ni förstår vad jag menar Angående skåp så får jag se till vikten (bor i en lägenhet) men helst plats för upp till 6 vapen och gärna några hyllor har inga problem att bulta fast det. Har kärat ner mig i några olika vapen som man vill ha men det är bara ekonomin som sätter gränser.
Publicerat Mars 21, 201214 yr hej och välkommen då har vi en jägare med go dialekt göteborgska och grattis förresten till jägare licensen
Publicerat April 23, 201214 yr Författare Så idag var dagen D kommen för (prov/uppskjutning) av hagel precision kulgevär samt högviltsprov. Alla prov klara och godkända så nu äntligen kan man börja köpa något eget och sluta drömma sig bort bland hyllorna.
Publicerat April 23, 201214 yr Så idag var dagen D kommen för (prov/uppskjutning) av hagel precision kulgevär samt högviltsprov. Alla prov klara och godkända så nu äntligen kan man börja köpa något eget och sluta drömma sig bort bland hyllorna. Härliga tider!!
Publicerat April 23, 201214 yr Så idag var dagen D kommen för (prov/uppskjutning) av hagel precision kulgevär samt högviltsprov. Alla prov klara och godkända så nu äntligen kan man börja köpa något eget och sluta drömma sig bort bland hyllorna. Grattis!! Jag är rätt nyligen klar med allt också så jag känner igen den underbara känslan.
Publicerat April 23, 201214 yr Författare Grattis!! Jag är rätt nyligen klar med allt också så jag känner igen den underbara känslan. Ja det var som något bara släppte när alla prov var godkända och man fick sin lapp med allt i kryssat och godkänt
Publicerat April 24, 201214 yr Ja det var som något bara släppte när alla prov var godkända och man fick sin lapp med allt i kryssat och godkänt Ungefär samma känsla som när man tog körkort, det var dock drygt 20 år sen
Publicerat April 28, 201214 yr Författare hej och välkommen då har vi en jägare med go dialekt göteborgska och grattis förresten till jägare licensen Flyttar ner till Falkenberg i maj men behåller givetvis min goa Göteborgs dialekt
Publicerat April 28, 201214 yr Flyttar ner till Falkenberg maj men behåller givetvis min goa Göteborgs dialekt skönt att höra