Publicerat Mars 22, 201214 yr Vet inte om jag postat rätt, flytta isf:) Jag blir så less på sånt här så jag kan explodera men samtidigt en skvätt komiskt! Vilka aktivister det finns där ute, man törs inte berätta för folk längre när folk frågar vad man sysslar med på fritiden. http://www.jaktojagare.se/aktuellt/wolf-army-aktivist-ville-tortera-partiledare
Publicerat Mars 22, 201214 yr Vet inte om jag postat rätt, flytta isf:) Jag blir så less på sånt här så jag kan explodera men samtidigt en skvätt komiskt! Vilka aktivister det finns där ute, man törs inte berätta för folk längre när folk frågar vad man sysslar med på fritiden. http://www.jaktojaga...era-partiledare Instämmer! Jag läste samma artikel tidigare idag.
Publicerat Mars 22, 201214 yr Puma var på min förra skola och föreläste... la efter det till honom på facebook , (innan jag visste om hans jakt-hat). har ångrat det många gånger sen dess iom många personliga påhopp i kommentarer till jaktbilder osv...
Publicerat Mars 22, 201214 yr Ja jävlar vilka nötter det finns! Man blir ju mörkrädd när man läser sånt här trams.
Publicerat Mars 22, 201214 yr Som sagt man blir ju mörkrädd! Han gick från att vara en idiot! Till att bli en ännu större idiot! Det borde enligt mig vara lika olagligt att vara med i Wolf Army o liknande som att vara med i främlingsfientliga grupperingar. Nu visar han på grund av okunnighet sitt hat mot oss istället för tidigare då han av lika stor okunnighet och förvirring var nazist. Han är helt enkelt bara ute efter någon/några att hata. Tragiskt!
Publicerat Mars 22, 201214 yr Författare Ja han är bara ute efter att hata, hoppas inte några från våran sida väljer att uttrycka sitt hat på de där viset ja menar dom förlorar mycket inflytande med det där beteendet. Jag förstår inte, han förlorar inget om vargen skulle försvinna, däremot förlorar många av oss våra hundar, livsstilen och livskvalitén, hade vart mindre konstigt om någon av oss fick detta raseriutbrott, vi som blir lurad och smutskastad dagligen i media, vi som blir mest frustrerad som kan förlora livet, jag är i skogen varje dag och jagar och tränar hundar, många av dem är aldrig i skogen men kämpar ändå för livet för att vargen ska finnas, helt i onödan... Jobbiga typer alltså
Publicerat Mars 22, 201214 yr Kan nämna lite kuriosa om just denna Johnny. Vi gick i samma skola på högstadiet i Eskilstuna och hela hans liv var väl väldigt upp och ner redan då. Jag och många med mig såg att hade det tufft i skolan, hamna i "fel" umgänge med allt vad det innebär. Skolan tog sig till honom och stöttade honom så att det började ordna upp sig sakteliga. Han fick lära sig arabiska (tror jag det var) iom att han umgicks nästan enbart med invandrare under skoltiden och på fritiden. Då så fightades han med invandrarna Mot "nassejävlar", så man kan lugnt säga att man fick en smärre chock när man såg på nyheterna att han var frontfigur i vad det nu hette (Vam?)! Han verkar vara en väldigt hatisk person (vilsen) som söker nya grejer att hata för att få kanske uppmärksamhet???!!! Jävligt synd det, för han var tro det eller ej, en rolig och öppen kille back in the days! //Tommy
Publicerat Mars 23, 201214 yr Startade en liten tråd i typ samma ämne men lad den i runt lägerelden här är länken http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/37279-kan-bli-intresant-paa-loerdag-i-dalarna/page__pid__605354#entry605354
Publicerat Mars 23, 201214 yr Här är blogg som är en skvätt rolig från APUs hemsida: rovdjursbloggen.se
Publicerat Mars 23, 201214 yr nu såg varför ...så det är väl bara börja skriva så man får vara med runt lägerelden
Publicerat Mars 23, 201214 yr Tyvärr finns ju dessa typer överallt, bland alla. Även bland jägare finns det 'knepiga typer' som hotar och har sig.. Klart att man blir lite mörkrädd, säkrast är att hålla sina åsikter för sig själv, oavsett var man står och oavsett vad det gäller.
Publicerat Mars 23, 201214 yr Vi skall endast vara glada över denna typ av utspel, det har hela tiden funnits en svans med dimmiga demokratibegrepp gömd bland mera rumsrena natura grupper. Ju fler utspel av denna typ desto klarare står det för allmänheten vad olika vargdyrkar grupper i grunden står för. Efter APU gruppens agerande i Rialla reviret så har faktiskt även polisen reagerat med interna utredningar & personer har varnats. //Lasse D.
Publicerat Mars 23, 201214 yr Vi skall endast vara glada över denna typ av utspel, det har hela tiden funnits en svans med dimmiga demokratibegrepp gömd bland mera rumsrena natura grupper. Ju fler utspel av denna typ desto klarare står det för allmänheten vad olika vargdyrkar grupper i grunden står för. Efter APU gruppens agerande i Rialla reviret så har faktiskt även polisen reagerat med interna utredningar & personer har varnats. //Lasse D. låter bra det för det är ju skrattretande att dom får hålla på
Publicerat Mars 23, 201214 yr Författare Klart det är bra! Men att folk kan uttrycka sig på det viset tycker jag är sjukt, men ju flerju bättre! hoppas alla här tänker sig för innan ni uttrycker er ilska och frustration, gäller att vara smart om vi ska lyckas. För en tid sedan kunde vad som helst kasta sig högljutt ur min käft men det lönar sig inte! Ta hem diskussionerna och ordfajterna med kunskap om ämnet ist för att bli hysterisk, många kramare som får en annan uppfattning om läget och sedan ändrar sin åsikt, tänk på det när ni sitter där och kokar av ilska med ett gäng nollor!
Publicerat Mars 25, 201214 yr Tyvärr finns ju dessa typer överallt, bland alla. Även bland jägare finns det 'knepiga typer' som hotar och har sig.. Klart att man blir lite mörkrädd, säkrast är att hålla sina åsikter för sig själv, oavsett var man står och oavsett vad det gäller. Säkrast men inte bästa, sådana här människor får aldrig lyckas med sina metoder om vi ska ha ett fritt samhälle.
Publicerat April 12, 201214 yr Här är blogg som är en skvätt rolig från APUs hemsida: rovdjursbloggen.se http://www.jaktojagare.se/aktuellt/rovdjurssida-stangd-efter-overtramp
Publicerat April 12, 201214 yr Vad arg han verkar. Ammade inte hans mamma honom när han var liten eller vad?