Publicerat Mars 22, 201214 yr Hallå, nu är valpen hemma Tänkte på förs. vad bör ingå i djurförsäkringen? ev. tilläggsförs.? Hemföräkringen, ska jag ha nåt tillägg där? Bor i Hus,hunden åker i hundbur,kommer förhoppningsvis att bli en duglig apportör och ev. eftersökshund. tips emottages tacksamt. Wingren
Publicerat Mars 22, 201214 yr Hejsan ! Jag kör på Folksams djurförsäkring: Dubbel veterinär (ett tilägg i min försäkring) = hunden kan behandlas för upp till 40 000 kr. Jag betalar då tror det är 1500 kr i självrisk sen 10 eller 20 på den totala veterinärkostnaden + att all medicin som skrivs ut av veterinären betalar Folksam. Om du meriterar din hund utställning, jaktprov etc så glöm ej kontakta ditt försäkringsbolag för att "uppförsäkra värdet på din hund". MVH: Tjäder.
Publicerat Mars 22, 201214 yr Hej. Jag skulle rekommendera Agria. Dom jobbar enbart medjurförsäkringar. Dom har självfallet veterinärförsäkring där du kan välja belopp. Dom har även liv-, rehab-, tandvård- och användbarhets försäkring. Dom gånger jag har använt Agria så har det varit toppen. Kolla och räkna lite på deras hemsida. www.agria.se Lycka till med det nya tillskottet