Publicerat Maj 21, 200619 yr Hej jag är en 40 åring som höll på med lite jakt under min barndom då min farfar introdeserade mig i jakten då han var jägarmästare i byn jag kommer ifrån (Holsvattnet i Luleå). Och i tonåren så fick jag andra intressen så jakten fick vila på hyllan men känner ett sug att börja igen och då framför allt med fågel och rådjur som huvudsaklig jakt. Just nu så håller jag och frugan på att träna våran golden till sök & spårning men det tar lite tid då vi hade otur med henne. Sprang i vardagsrummet och splitta på parkett golvet så ledbandet i vb i knät gick av så det blev till veterinären i ilfart för operation och nu håller vi på med rehab på henne så snart kan vi börja träna henne lite hårdare. Och jag bor i Boden. Ps är det nå annat ni har frågor om så messa bara så får ni veta mer ;D Mvh Micke
Publicerat Maj 21, 200619 yr välkommen En till Bodensare, välkommen och hoppas att hunden snart är ok. jovisst, snart är hela byn med hallen!
Publicerat Maj 22, 200619 yr Välkommen! Det verkar finnas hur många norrbottningar som helst som jagar, va konstigt? :