Publicerat Mars 23, 201214 yr Tjenare undrar om det är nå om dom kulorna för är ju ruskigt billigt för 200 kulor http://vildsvin.se/visa_produkt.asp?t=Partizan+30+Cal+110+grain&id=2305〈=sv Mvh 1640
Publicerat Mars 23, 201214 yr Tjenare undrar om det är nå om dom kulorna för är ju ruskigt billigt för 200 kulor http://vildsvin.se/v...id=2305〈=sv Mvh 1640 Ska du ladda själv el. ska du köpa färdiga? http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/37307-ammunition-av-detta-maerke/page__pid__605688#entry605688 Lapua FMJ 123 gr anv. jag mig utav och då har jag en som laddar åt mig.
Publicerat Mars 24, 201214 yr Författare Ska du ladda själv el. ska du köpa färdiga? http://www.jaktsidan...688#entry605688 Lapua FMJ 123 gr anv. jag mig utav och då har jag en som laddar åt mig. Ska ladda själv
Publicerat Mars 24, 201214 yr Författare Ok! Lycka till! Jaha okej Men du tror att det går utan problem att ladda själv med kulan jag nämner?? För den färdigladdade vill jag ej testa.
Publicerat Mars 24, 201214 yr Borde funka känner man ju rent spontant. hade kanske varit bra o köpa för älgbanan de där!
Publicerat Mars 24, 201214 yr Författare Borde funka känner man ju rent spontant. hade kanske varit bra o köpa för älgbanan de där! Ja det tycker nästan jag också. Borde ju funka bra till att få hål i en älgfigur på 100m men kanske inte den bästa kulan till toppfågel och långhålls skjutning.
Publicerat Mars 24, 201214 yr Bara testa. knappast så kostnaden är besvärande. kör på minladdning o hoppas du får pk träffbilder. slippa rekyl är alltid skönt. oavsätt hur liten den än är från början. Har lite mkt kulor hemma för o köpa fler just nu.
Publicerat Mars 24, 201214 yr Författare Bara testa. knappast så kostnaden är besvärande. kör på minladdning o hoppas du får pk träffbilder. slippa rekyl är alltid skönt. oavsätt hur liten den än är från början. Har lite mkt kulor hemma för o köpa fler just nu. Jo ska nog göra det. Men pratade med dom som säljer kulorna och dom sa att dom inte skulle få hem fören om3 veckor Jo får nog göra så Jaha okej men då får du börja att skjuta mera
Publicerat Mars 24, 201214 yr Klass 1 bössan är grovt underprioriterad när man har så otroligt mysiga o roliga kalibrar som 22 hornet o 17hmr
Publicerat Mars 24, 201214 yr Författare Klass 1 bössan är grovt underprioriterad när man har så otroligt mysiga o roliga kalibrar som 22 hornet o 17hmr Jaha okej ja då förstår jag
Publicerat Mars 24, 201214 yr Fast kanske köper för test. borde smälla lagom med dämparen samt minimum laddad patron
Publicerat Mars 24, 201214 yr Jaha okej Men du tror att det går utan problem att ladda själv med kulan jag nämner?? För den färdigladdade vill jag ej testa. Det beror på om du vill ha fem-ettor el. skott som far lite här och där. Jag vet inte för jag har bara använt mig utav Lapua FMJ 123 gr. till min 308:a på skjutbanan och Mega 150 gr. på Bävern. Det bästa vore väl att du fick in lite kulor som du laddade själv till olika hastigheter för att se vad du får för träffbilder och det gäller väl både tränings- & jaktkulor.
Publicerat Mars 24, 201214 yr Författare Fast kanske köper för test. borde smälla lagom med dämparen samt minimum laddad patron Ja gör så Jo borde ju göra det.
Publicerat Mars 24, 201214 yr Författare Det beror på om du vill ha fem-ettor el. skott som far lite här och där. Jag vet inte för jag har bara använt mig utav Lapua FMJ 123 gr. till min 308:a på skjutbanan och Mega 150 gr. på Bävern. Det bästa vore väl att du fick in lite kulor som du laddade själv till olika hastigheter för att se vad du får för träffbilder och det gäller väl både tränings- & jaktkulor. Jaha okej får kanske ta och göra det.
Publicerat Mars 24, 201214 yr Jaha okej får kanske ta och göra det. Olika kulor kan ge olika träffbilder.
Publicerat Mars 24, 201214 yr Författare Olika kulor kan ge olika träffbilder. Ja det stämmer ju helt klart det. Men får väl kanske ta och köpa hem ett par sorters kulor och testa
Publicerat Mars 25, 201214 yr Ja det stämmer ju helt klart det. Men får väl kanske ta och köpa hem ett par sorters kulor och testa Gör så!