Publicerat Mars 23, 201214 yr Hejsan. Kan man ta bort en Cutts kompensator eller är den "permanent"? Mvh.
Publicerat Mars 23, 201214 yr Den är lödd med silverlod i alla fall som jag känner till... Men, jag vet många som har kapat bort den och svarvat och gängat om pipan så man får in choker igen, annars har du enbart cylinder som fast choke. Se till att inte pipan blir för kort bara om du kapar!!!
Publicerat Mars 23, 201214 yr Men, jag vet många som har kapat bort den och svarvat och gängat om pipan så man får in choker igen, Vem har gängat för choker då? Jag har inte hittat nån som gör det i landet.
Publicerat Mars 23, 201214 yr Vem har gängat för choker då? Jag har inte hittat nån som gör det i landet. I landet brunsås har jag ingen aning men i landet på andra sidan pölen finns det flertalet som gör det. Nigel på Teague är duktig på att svarva och skära nya gängor för choker. Här är det lite klenare med vapensmeder som jobbar på hagelvapen gissar jag på men inte kan det vara helt tomt?
Publicerat Mars 24, 201214 yr Flodman gängade för ett par år sen men tror de har slutat, men värt att kolla i allfall kanske???
Publicerat Mars 24, 201214 yr Flodman monterade Re Lube-choker som sagt, men har slutat och de chokerna finns inte heller längre vad jag vet.