Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Frontmonterad ljuddämpare

Featured Replies

Publicerat

Nån som provat nån? http://www.rccab.se/home/content.asp?page=17 Förlänger ju lite mer men blir lättare. Hur känslig kan den va mot smällar mot träd tex då den inte får stöd i bakkant?

Publicerat

Jag har en, väldigt lätt och stabil på pipan 18 gänga om d har betydelse. Dämpar min 308 minst lika bra som polarens stalon whisperer trots 50% mindre, skulle du vela kika närmare så bor ju även jag i Luleå , var väl dig jag köpte fönster till vakkojan av

Publicerat
  • Författare

Det var det nog. Skjutit nån räv där än?Mitt nästa problem är att jag har tunn pipa så blir nog M14 så då blir den ju ändå ostabilare.

Publicerat

Hittade en slik begagnad på blocket som jag slog till på. Licensen ligger dock inne på bearbetning hos konstapeln för tillfället så jag kan inte uttala mig om hur den är i ljudnivå.

Mvh

Jocke

Publicerat

En skadakjutning hitills, bra fart på åteln men har den i stugan så har bara hunnit sitta ordentligt 2 ggr men åker upp i veckan för en rajd m lockpipa och vaknätter. Ja det kan hända den blir instabilare då, på min sitter den då "rocksolid"

Publicerat
  • Författare

Har nog bestämt att det blir en teleskopare. En M14 är max vad som ryms efter mätning.