Publicerat Maj 21, 200619 yr Hej alla! Erik Thor 38 år, bor i Gränna med sambo o 3 barn. Jagar mest Rådjur, räv och älg. Jagar både med pilbåge och gevär. Jag har jagat med båge i Polen, Danmark och Finland. Väntar med spänning på den dagen då jag får ta bågen ut på bockpremiären!!!!! Har lite drömmar om ripjakt på fjället (en liten , jonti). Har tidigare bara härjat på robsoft forumet, några av er känner nog igen mitt nick. ther
Publicerat Maj 22, 200619 yr Undrade just när du skulle hitta hit : Välkommen....vi är snart så många att det kan bli en smålandsträff kanske?
Publicerat Maj 22, 200619 yr Välkommen ther! ripjakt är en livskvalité för sig som inte riktigt kan mätas med annat ;D Kul föresten att det emigrerar robsoftare hitåt, dom flesta brukar vara nöjda.
Publicerat Maj 23, 200619 yr Tack alla för välkomnandet! Jonti: emigrera blir det nog inte men man kan ju köra både och!? ;D
Publicerat Maj 24, 200619 yr Välkommen in i stugvärmen, bodde du inte så hiskeligt långt bort hade ja bjudit på kaffe