Publicerat Mars 25, 201214 yr Jag har mitt konto kopplat till facebook och då kan jag ju använda min FB profilbild även här... Men det vill jag inte längre... När jag ska ladda upp ny profilbild så kommer följande text upp "Failed to set a new photo" Har testat att förminska bilden men det hjälper inte. Någon som kan hjälpa mig?
Publicerat Mars 26, 201214 yr Det jag kan göra är att jag sätter makören på min bild och då får jag fram texten change. Jag vet inte hur det är när man har gått via FB. Jag är inte medlem där. Vad händer om du loggar in den vanliga vägen om du nu kan det?
Publicerat Mars 26, 201214 yr Författare Det jag kan göra är att jag sätter makören på min bild och då får jag fram texten change. Jag vet inte hur det är när man har gått via FB. Jag är inte medlem där. Vad händer om du loggar in den vanliga vägen om du nu kan det? Jag kan inte logga in med användarnamn. Utan bara via FB. jag får ju upp möjligheten att byta profilbild men det går liksom inte att ladda upp någon....
Publicerat Mars 26, 201214 yr Bilden måste vara nerskalad innan du laddar upp den. MEN, jag är inte säker på att du kan byta profilbild på forumet via/mot Facebook externa inloggningstjänst. Det är inget vi styr över, det är de som tillhandahåller de öppna API:erna.
Publicerat Mars 26, 201214 yr Fråga Root Admin Niclas L för det är väl han som har bäst koll på allt och ev. kan hjälpa dig. http://www.jaktsidan.se/ipb/user/1820-niclas-l/
Publicerat Mars 26, 201214 yr Författare Bilden måste vara nerskalad innan du laddar upp den. MEN, jag är inte säker på att du kan byta profilbild på forumet via/mot Facebook externa inloggningstjänst. Det är inget vi styr över, det är de som tillhandahåller de öppna API:erna. Jag har testat att skala ner bilderna. Hur små måste dom vara? Annars så får jag väll byta profilbild på FB med
Publicerat Mars 26, 201214 yr Författare Fråga Root Admin Niclas L för det är väl han som har bäst koll på allt och ev. kan hjälpa dig. http://www.jaktsidan.../1820-niclas-l/ Då har jag skickat ett PM till Niclas L
Publicerat Mars 27, 201214 yr Det är FB som styr i detta fall, tyvärr. Byt där och det skall slå igenom, eller säg till mig eller Wizard kan vi hjälpa dig att "konvertera" ditt konto till ett "vanligt" så du slipper blanda in FB. //Niclas
Publicerat Mars 27, 201214 yr Författare Det är FB som styr i detta fall, tyvärr. Byt där och det skall slå igenom, eller säg till mig eller Wizard kan vi hjälpa dig att "konvertera" ditt konto till ett "vanligt" så du slipper blanda in FB. //Niclas Vore toppen om du kunde konvertera mitt konto! Måste bara komma på ett bra användarnamn
Publicerat Mars 27, 201214 yr Vore toppen om du kunde konvertera mitt konto! Måste bara komma på ett bra användarnamn Maila mig de uppgifter du vill ha så fixar jag det. //Niclas
Publicerat Mars 27, 201214 yr Författare Maila mig de uppgifter du vill ha så fixar jag det. //Niclas Skitbra! Ska fundera ut något bra användarnamn Bytte på FB tills vidare