Publicerat Mars 28, 201214 yr Bestående av två EDC och en tjock småtting. Tjockisen är gjord i 6 mm 5160, med skaft i svart G10. Den översta är gjord i OD grön micarta med blästrad finnish. Den andra EDC;en har skaft i flerfärgad micarta. Seved
Publicerat Mars 28, 201214 yr Författare Tackar Puuko . Kul att du gillar dom. Det är den första blästrade EDC:en Seved
Publicerat Mars 28, 201214 yr Tackar Puuko . Kul att du gillar dom. Det är den första blästrade EDC:en Seved Ha,ha,ha, "Puuko" kärt barn har många namn
Publicerat Mars 28, 201214 yr Författare Ha ha jävlar du, var lite stressad och måste varit sugen på Pucko. Va fn jag vet ju vad du heter Ha ha Sorry PUUKARE Seved
Publicerat Mars 28, 201214 yr Författare Ha ha så bra . Nej nu är det lite lugnare igen. Det kör ihop sej ibland bara Seved
Publicerat Mars 29, 201214 yr Den översta där känns väldigt modern. Hur är det med loveless-"muttrarna" köper du dom från knivbyggar sidor?
Publicerat Mars 29, 201214 yr Författare Ja jag gillar den, det är den första EDC som jag blästrat o det funkade bra tycker jag. Ibland har jag köpt skruvarna från Nordellknives, men för det mesta har jag tagit hem dom från USA. från olika knivmakarsidor. Seved