Publicerat Mars 29, 201214 yr Hej jag heter Filip Blomberg och är från Åland. Jag bor i hammarland skarpnåtö väldigt avlägset vilket innebär mycket djur. Jag registrerade mig för att MrBlomqvist visade mig sidan. Jag är främst intresserad av fågeljakt och småviltsjakt. Jag har en beagle på 2 år som jag jagar hare med och en gråhund som jag har när jag går i skogen i älgjakten.
Publicerat Mars 29, 201214 yr Hahhaha fjonk klart att du måsta regga dig nu när jag visa dej forumet. Men grattis och välkommen och så
Publicerat Mars 29, 201214 yr Var försiktig med den där Mr Blomkvist, tror inte han har alla hästar hemma Välkommen oavsett! Mvh!
Publicerat Mars 29, 201214 yr Författare Var försiktig med den där Mr Blomkvist, tror inte han har alla hästar hemma Välkommen oavsett! Mvh! Han har ju inte det nej!
Publicerat Mars 30, 201214 yr Folk anser att jag har ett knepigt användarnamn men ditt tar nog fan priset