Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

reportage från Pite-tidningen

Featured Replies

Publicerat

Man blir nyfiken till varför Rolf Hallgren har publiserat detta? Ser absolut inget syfte i det hela förutom att väcka reaktioner?

Rolf, eftersom du antagligen läser detta kanske du vill förklara syftet till varför du skrivit artikeln? Om du är intresserad av jaktrepotage eller diskutera jakt så ställer vi gärna upp om det intresserar dig, men vore trevligare om du ville diskutera innan du lämnar ut dina tolkningar av det hela.

Vore trevligt om du kunde dela med dig av dina synpunkter, för du läser ju bevisligen här och tolkar våra inlägg lite som du vill. Faktiskt totalt annan tolkning än vad jag kan få det till, ändå besöker jag forumet dagligen.

Mvh Jonas

Publicerat

Detta är väl media i ett nötskal, att väcka reaktioner. Det tråkiga i din artikel Rolf (jag antar att du läser detta) är att du gör det som tyvärr är brukligt bland media, att välja ut vissa bitar i jaktsidans forum som inte  ger en rättvis bild av skyddsjakten. Jag tycker att du ska ta reda på vad skyddsjakten går ut på, visst skjuts det mycket fågel vissa dagar, men samtidigt är ju detta ett bevis på att skyddsjakten värkligen behövs. De fåglar som flyger in i hundratal  till soptipparna runt om i landet där de sliter i sopor, flyger omkring och skiter överallt minskar aldrig trots avskjutning. I allt detta ska då människor arbeta för att inte tala om de som bor i närområdet, har du pratat med dem? Vad tycker de om all "soptippsfågel"

Vad händer om skyddsjägarna slutar att skjuta?

Jag tycker att du ska föra en öppen dialog här på Jaktsidan istället för att "gå bakom ryggen" på jägarna. Jag tror att de flesta jägarna här på Jaktsidan är mycket seriösa, som lägger ner mycket tid på jakt OCH viltvård.

Jag hoppas att vi får höra från dig öppet så att alla kan svara på dina frågor.

/Tomas

• 3 months later...
Publicerat

Dom är ju bara avundsjuka :P dom träffar ju inte själv så då måste dom ta ut ilskan på oss jägare  :(:)

Publicerat

Detta har funnits på jaktsidan tidigare.

http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=3746.0

Tänk att det är mig och mina jaktkamrater de skriver om  ;D ja jösses

Autografer säljes för 100:-/st  :-*

Publicerat

Men snälla nån, vad är det för blaska ni har uppe i Piteå. Snacka om misslyckade skribenter.

Rolf Hallgren, dina repotage tillhör verkligen bottenträsket i journalist Sverige