Publicerat April 3, 201214 yr Jag ock säkerligen några till kommer att dra iväg på denna stigen på måndag http://www.bjsk.se/
Publicerat April 8, 201214 yr Författare Om det är någon som bor i närheten och inte uppfattat det, så är det uppsamling vid VäseRasta kl08.15 i morgon för oss som åker från Karlstadtrakten. Själv har jag full bil men det finns andra som har plats till intresserade samåkande.
Publicerat April 15, 201214 yr Gick det bra då?? Åkte till Svegeråsen istället, både plåt och sporting, men brukar vara trevligt i Björneborg.
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Bra?? va e d för fråga?? Klart det gick åt helvete, som vanligt. Jag kan ju inte skjuta hagel 12 av 25
Publicerat April 15, 201214 yr Bra?? va e d för fråga?? Klart det gick åt helvete, som vanligt. Jag kan ju inte skjuta hagel 12 av 25 som jag då....har insett att det är mycket övning kvar innan det funkar......
Publicerat April 15, 201214 yr Sköt lika med Markus i Bjöeneborg. Visst var de 4 sista duvorna lätt Markus
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Hoppa och skit Hjalmar, men den första doublen var en baggis eller hur?
Publicerat April 15, 201214 yr Hoppa och skit Hjalmar, men den första doublen var en baggis eller hur? behövde väll ett par stationer på att skjuta in mej