Publicerat April 4, 201214 yr Nu får vi väl ändå byta startsidans Tomtehund till en Tussilago eller ett Råkid eller dylikt Kan inte sidans djurfotografer tävla in en fin startbild, utan att göra en Terje
Publicerat April 4, 201214 yr Håller fullständigt med. Jag är ruggigt glad över att julen är slut. En fototävling låter som en bra idé.
Publicerat April 4, 201214 yr Har helt enkelt inte haft tid eller ork... Luften gick ur mig efter att ha gjort om hela portalen och hade helt enkelt inte mer energi för det. Jag har en lista med bloggare från jaktsidan som skall skriva där - måste bara skriva lite dokumentation om hur man gör för att skapa nya artiklar. Skall se om jag inte hinner med detta i helgen!
Publicerat April 5, 201214 yr Författare Har helt enkelt inte haft tid eller ork... Luften gick ur mig efter att ha gjort om hela portalen och hade helt enkelt inte mer energi för det. Jag har en lista med bloggare från jaktsidan som skall skriva där - måste bara skriva lite dokumentation om hur man gör för att skapa nya artiklar. Skall se om jag inte hinner med detta i helgen! Tanken var mer som ett upplägg till en kul tävling inom Forumet Du kan ju lägga in din Browning som första pris