Publicerat April 6, 201214 yr Någon mer än jag som får in andras avatarer som min när man går in i tapatalk? Brukar få in "foffe" s men nu har jag en fågelhund verkar det som igår var det en bössa med någon hund. På robsoft har det aldrig hänt...
Publicerat Maj 21, 201214 yr Författare Nu är det bättre! Haft min egen bild sedan förra veckan... Ett tag hade jag två fiskar och innan det wizards hund;)
Publicerat Maj 21, 201214 yr Författare Som jag skrev i en annan tråd, ctrl + r är receptet På en iphone?
Publicerat Maj 21, 201214 yr På en iphone? Det måste finnas en "reload" funktion i mobila Safari gissar jag på. Skickat från portabel enhet
Publicerat Maj 21, 201214 yr Det måste finnas en "reload" funktion i mobila Safari gissar jag på. Skickat från portabel enhet I adress fältet fins en runt gående pil, peka på den så görs en omladdning av sidan.
Publicerat Maj 21, 201214 yr Författare Står i första inlägget att Problemet är/var ju i tapatalk, inte safari