Publicerat April 8, 201214 yr Hej! Min far har en hva 640 i 6,5x55 . Bössan skjuter som en dröm, men han vill gärna ha löstagbart magasin. Måste man lämna in hos vapensmed för att få det fixat, och går det ens? Hur mycket kan det då kosta? Hittade detta : http://www.gunpartscorp.com/catalog/Detail.aspx?pid=808870&filter=808870&catid=0 Kan det passa? Tacksam för Svar:-) /Gustaf
Publicerat April 8, 201214 yr forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=32&t=133618&p=1522387&hilit=magasin+m98#p1522387 Hoppsan varför funkar inte länken att öppna måntro.
Publicerat April 8, 201214 yr Smaken är utan tvivel olika, jag vill absolut inte ha lösa magasin. Jag har det bara på 22an eftersom det är nödvändigt för att kunna ladda rimfire.
Publicerat April 8, 201214 yr Författare Smaken är utan tvivel olika, jag vill absolut inte ha lösa magasin. Jag har det bara på 22an eftersom det är nödvändigt för att kunna ladda rimfire. Saken är den att det som sitter nu uppbringar matningsproblem med 2:a patronen så då kändes det roligare att byta till ett löstagbart:P
Publicerat April 8, 201214 yr Då förstår jag dig! Kan dock vara bra att ta reda på exakt vad det är som orsakar problemen innan du gör något.
Publicerat April 8, 201214 yr Författare Då förstår jag dig! Kan dock vara bra att ta reda på exakt vad det är som orsakar problemen innan du gör något. Verkar som att det är fjädern (eller vad det kallas) som är konstig, de andra patronerna glider lätt men den kilas fast..
Publicerat April 8, 201214 yr Författare forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=32&t=133618&p=1522387&hilit=magasin+m98#p1522387 Hoppsan varför funkar inte länken att öppna måntro. Tack! Väldigt hjälpfullt! Frågan är vilket av alla dessa magasin som är bäst.. Kan ju vara värt 200+frakten för o testa det jag länkat:)
Publicerat April 9, 201214 yr Tack! Väldigt hjälpfullt! Frågan är vilket av alla dessa magasin som är bäst.. Kan ju vara värt 200+frakten för o testa det jag länkat:) Varse god. Ja då är det ju det men kan ju vara värt att prova men också ett litet roligt projekt
Publicerat April 9, 201214 yr Författare Varse god. Ja då är det ju det men kan ju vara värt att prova men också ett litet roligt projekt Om vi köper det återkommer jag med recension:)
Publicerat Augusti 7, 201312 yr Tolkar detta som det ej vart något köp? =) Jag är också intresserad av löstagbart.
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Tolkar detta som det ej vart något köp? =) Jag är också intresserad av löstagbart. Kan ju bero på att den amerikanska firman har slutat sälja "overseas" för många år sedan? Men skit samma!!! Det finns lika bra och kanske bättre alternativ att skaffa här i Europa! Men tyvärr också betydligt dyrare! Här två olika modeller.
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Den översta av bilderna har jag frågat om pris på via någon fransk sida. Ska se om dom behagar att svara