Publicerat Maj 23, 200619 yr Tjena. Jag är en kille på sexton år som älskar allt som har med jakt och vapen att göra. Jag bor i Harg utanför Östhammar som ligger på östkusten. Vi har fem hundar. Alla används till jakt utom bayraren. Vi har; Indra, blandras mellan vosteh alaskan malanmute och vit schäfer. Hon stöter korta sträckor, mest vildsvin. Bosse; Blandras mellan wachtel och laika. Vildsvin. Kurt; Hälleforsare och wachtel, också till vildsvin; Krico, en bayersk viltspårhund, används endast till eftersök. Sist och minst Frost; en 11-veckors strävhårig vosteh-valp. När jag inte går i skolan skjuter jag oftast eller jagar. Trevlig sida!!
Publicerat Maj 23, 200619 yr Jippi jag får vara först... VÄLKOMMEN! Hoppas du ska trivas på denna kanonsida
Publicerat Maj 24, 200619 yr Författare Man får tacka för välkomnandet. Tror nog jag kommer trivas här. Ha de!!
Publicerat Maj 24, 200619 yr Välkommen hit och håller med om att det är kul att vi blir fler ::)ungdomar här ;D
Publicerat Maj 24, 200619 yr Välkommen med, jag har lärt mig massor av denna sida, hoppas du också kommer att få nytta av den ;D ;D
Publicerat Maj 25, 200619 yr Välkommen! Som alla andra tycker jag också att det är kul när vi blir fler ungdommar ;D
Publicerat Maj 28, 200619 yr Tjena och välkommen Firefox! Något du känner igen på bilden nedan? ;D ;D ;D ;D Mvh!
Publicerat Maj 30, 200619 yr Säg åt pappsen att fixa till frisyren rejält, vi kommer på besök 6:e juni. Då ska mittbenan vara snyggt tillrättalagt ;D och skägget nyansat! Mvh!