Publicerat April 10, 201214 yr har pratat med en handlare som kunde ta o beställa hem mirage plugg för bra pengar ( torsbo priser ) inom rimlig framtid. dock var han inte så intresserad av att ta hem dom 2k pluggen jag ska ha så jag undrar nu om de är någon annan som är intresserad och i så fall vad för ammo är det som ska beställas? frakt mellan varberg/borås/jönköping/sthlm går att ordna lite då och då med privat bil för vettig/inget tillägg alls på priset. så någon som är sugen på lite plugg när jag ändå ska handla åt mig själv så säg till!
Publicerat April 10, 201214 yr Jag är på med 1000 pilar av T:1 an, 32 grams 7,5 or och detta kan jag hämta varsom i Stockholms området.
Publicerat April 10, 201214 yr Författare Okej då är vi uppe i 3000 plugg nu då. det är litet jobb för handlaren o ta hem så han ville gärna ha lite mer. men vi har tråden öppen. ska ringa honom eller besöka i helgen o prata vidare så förort i södra sthlm. typ fruängen bor min bekanta i o jag besöker sätra/södertälje när jag är uppe så i dom trakterna är de frågan om avlämning Mvh
Publicerat April 10, 201214 yr Det låter ju skitbra, Hippen lär ju vilja ha 1000 plugg också. Ska kolla runt med lite vänner imorgon och se hur det ser ut för dom i deras skafferier. Återkommer imorgon
Publicerat April 10, 201214 yr Författare Låter fint det hade varit roligt om de går vägen för då kan det bli ett återkommande köp där om leveranserna o allt hålls som lovat av handlaren
Publicerat April 10, 201214 yr Stopp här nu! Är det en nybeställning direkt från tillverkaren? Isf så finns väl möjlighet att välja grövre hagel? Pris i så fall? Tror många vill kunna konkurera med Torsbo men när det väl kommer till kritan så blir det nog svårt tror jag. Kan du fixa ett konkret pris? Torsbos hagel är trap och kan man få lite grövre för samma pengar och pris så är det väl intressant.. Mvh!
Publicerat April 11, 201214 yr Författare Det är från en handlare. Allt beror på mängden som köps för att de ska vara lönt o ta hem. säg vad du är intresserad av för ammo hippen så ska jag fråga om priser för säg beställning på 10k plugg totalt. det är typ den storleken eller mer som behövs för att beställning ska bli aktuellt. Så säg vad o i vilken mängd hippen så ska jag lägga fram frågan. Jag själv nöjer mig med 7-7,5 för prisets skull då jag vill kunna öva med jaktammon. Mvh
Publicerat April 11, 201214 yr Uff.. jättejobbigt detta! Jag har ju möjlighet att köpa Saga till bra pris här framöver, blir väl i augusti som det lät och fick dessutom hem en batch Mirage T4 helt nyligen så egentligen behöver jag inte handla. Vart mest bara nyfiken på de där pluggen som redan fanns på Torsbo. För att kunna ta ställning till detta på allvar så skulle man nästa vilja veta lite mer om vad som finns och vart priset ev kan landa. Sen skulle jag vilja hitta någon jävla hastighet på dessa T1:or.. Ska försöka söka lite senare idag. Det jag i så fall skulle behöva är väl någon lite mer potent plugg för trut.. säg 32 gr us 5 men här måste vi nog samordna lite för att öht ha möjlighet att handla billigt. Ska kolla vad ni skrivit mer i tråden och så får jag återkomma lite senare idag. Nu måste jag väcka Wilda Mvh!
Publicerat April 11, 201214 yr Någon som har hittat farten på 32 grammarna än? Ligger de i närheten av 1500 fps så kan det som sagt vara intressant!
Publicerat April 11, 201214 yr Någon som har hittat farten på 32 grammarna än? Ligger de i närheten av 1500 fps så kan det som sagt vara intressant! Tillverkaren, men där hitar man ingen info om att det finns en T1
Publicerat April 11, 201214 yr Författare Torsbo priser ska det iaf vara. går säkert o göra något om de blir en STOR beställning. ni får som sagt titta upp vad som är intressant då jag inte finner hagel spec givande o läsa om så jag har ingen koll på detta. Så info gubbar så frågar jag
Publicerat April 11, 201214 yr Tja, jag står fast vid att jag köper 7,5:or till Torsbopris, 1000 plugg, som Galne ovan anger, Clever uppdaterade hemsidan igår, eller i varje fall såg min webbläsare det idag och numera utgår T1 från sortimentet, en vild gissning från min sida är att de nu aktuella pluggen är en "rest" från någon tävling eller stor beställning, dvs det kanske bara var ett par 100 000 plugg kvar eller rent av bara en pall. http://www.clevervr.com/ nuvarande hemsida /C
Publicerat April 11, 201214 yr Drog ett mail till Mirage nu och kollade hastigheten på dessa T1 or.. Men just det faktum att de inte finns omskrivna talar för att det är rätt gammal plugg som inte tillverkas längre. Min tro är att om det ska bli ett vettigt pris öht här så måste vi nog enas om en patron och ta mycket av den. Inte säker på att jag ids ärligt talat.. Har ju Saga på G framöver och har inte möjlighet till något större köp just nu. De tusen jag var sugen på att testa från Torsbo är mest för att man är nyfiken.. Mvh!
Publicerat April 11, 201214 yr Författare Okej. men satsa vidare på 24g varianten av 7,5:orna o försöka få ihop en storköp för dom som är intresserade då? verkar vara vettig patron o 1,99stycket är ok för min del eller mindre om så skulle vara fallet
Publicerat April 11, 201214 yr TH- gör så men jag är inte intresserad av några 24 grams 7,5:or, jag vidhåller min inledande ja tack, men tänker inte kliva på några 24 grammare. /Christian
Publicerat April 11, 201214 yr Författare Eftersom 32g pluggen endast verkar vara tillfälligt på torsbo så känns de inte som någon risk att de fås tag på något mer. men säg vad som är intressant så får vi titta på det. aktuell ammo som existerar då i dagens datum.
Publicerat April 19, 201214 yr Författare Ringer handlaren imorgon em o säger vad som ska tas hem. just nu är de endast 3k plugg som ska tas hem. frakt till sthlm kan möjligen ordnas nästa helgslut.
Publicerat April 20, 201214 yr Författare De va mig sjukt vilket dåligt intresse de va här då. Har tills imorgon på er ändå. Kom aldrig fram till telen deras
Publicerat April 20, 201214 yr Jag är som sagt på ett köp av 1000St 7,5:or om det hamnar kring torsbo pris. Men detta är alltså 7,5:or. 6:or är jag ej intresserad av.
Publicerat April 20, 201214 yr Jag är som sagt på ett köp av 1000St 7,5:or om det hamnar kring torsbo pris. Men detta är alltså 7,5:or. 6:or är jag ej intresserad av. +1 /Christian
Publicerat April 20, 201214 yr Författare Walle dig har jag skrivit upp redan. kanske har tur o får hem tills nästa vecka. då kan de va uppe hos dig redan inom 3v. annars kan jag ta med mig upp till tullgarn helgen då är jag i sätra söder om sthlm