Publicerat April 10, 201214 yr Jag vet att frågan varit uppe förr men utan resultat så jag gör ett nytt försök. Vet någon vem man ska vända sig till för att lösa medlemsskap på skjutbanan i sävar? Det börjar vara dags att krossa duvor nu..
Publicerat April 11, 201214 yr Jag vet att frågan varit uppe förr men utan resultat så jag gör ett nytt försök. Vet någon vem man ska vända sig till för att lösa medlemsskap på skjutbanan i sävar? Det börjar vara dags att krossa duvor nu.. Hejsan ! Ta kontakt med Nygren Karl Erik, Ytterboda, Sävar. Han har hand om jägarexamenutbildningar med uppskjutning på just den banan. Han kan nog guida dig vidare i frågan om att lösa medlemskap för banan. Sitter plakaten uppe med hänvisning till en hemsida som ej existerar ? MVH: Tjäder
Publicerat April 17, 201213 yr Nå ! har det löst sig ? MVH: Tjäder Jag kan svara i Almens ställe, Jo vi fick tag på ansvarig och uppgifter hur man blir medlem. Passade på att skjuta lite duvor där också, det va ganska mycket snö på banan men vi hade handkastaren med så det gick bra:-)
Publicerat April 17, 201213 yr Toppen ! MVH: Tjäder Dom håller på med ny hemsida så att det lättare ska finnas info om klubben och dess verksamhet.