Publicerat April 11, 201214 yr För alla er bågjägare som som inte redan visste det finns det nu "quickfletch" med kalkonfenor! Fick hem dessa idag. Genomtänkta fenor för mig och alla andra som tror vi ska skjuta bättre bara för man lägger till nått "naturligt"! Skjut väl bågjägarvänner.
Publicerat April 15, 201214 yr Författare En riktig bågjägare ligger på 115 kilo ungefär... Jag ska väga en och återkomma Dragan!
Publicerat April 15, 201214 yr En riktig bågjägare ligger på 115 kilo ungefär... Jag ska väga en och återkomma Dragan! ingen bågjägare smiger så smidigt som du med dina 115kg kommer du till tävlingen? :lol:
Publicerat April 16, 201214 yr Författare ingen bågjägare smiger så smidigt som du med dina 115kg kommer du till tävlingen? :lol: Om du menar Vargaskallet så kommer jag absolut!Och Du måste med i år. Fast du får lämna 2 meters stabben hemma! Haha
Publicerat April 19, 201214 yr Om du menar Vargaskallet så kommer jag absolut! Och Du måste med i år. Fast du får lämna 2 meters stabben hemma! Haha jag kan även lämna pilar med men jag vinner ändå jag har redan fyllt i kortet och har skjutit max antal 101 :lol:
Publicerat April 19, 201214 yr Författare HAha fuskare straffas med en blunt i röven! Ne du ska gå med mig och jag slår vad om 100 spänn att jag skjuter fler 10+1or än dig! Antar du utmaningen????????
Publicerat April 20, 201214 yr HAha fuskare straffas med en blunt i röven! Ne du ska gå med mig och jag slår vad om 100 spänn att jag skjuter fler 10+1or än dig! Antar du utmaningen???????? hehe det hart jag väntat på vi ska gå i samma patrol då ska pappa sätta dig på plats du satsar 100 spänn och jag satsar en 100pack blazer fenor är det OK
Publicerat April 30, 201214 yr Författare hehe det hart jag väntat på vi ska gå i samma patrol då ska pappa sätta dig på plats du satsar 100 spänn och jag satsar en 100pack blazer fenor är det OK Det är taget pappa! Min tjej är med och fotar hela äventyret också så kan du få det på bild när jag vinner!
Publicerat Maj 2, 201214 yr Vilken tur för er att jag måste jobba den helgen. Annars hade ni förlorat båda två. Inte ens era ihoplagda poäng skulle räcka för att klå mig. Normalt skjuter jag alltid minst 600 poäng på en stig där 300 p är max. En decimeter kan man ju snacka in i träffområdet! =)
Publicerat Maj 6, 201214 yr ingen fara jag spöar honom,det blir lätt match det går bra med tjejen bara jävel inte tar Hasse Aro med sig
Publicerat Maj 7, 201214 yr varenda gärningsmanna profil som FBI har, passar in på dig Dragan! ingen fara jag spöar honom,det blir lätt match det går bra med tjejen bara jävel inte tar Hasse Aro med sig
Publicerat Juni 23, 201213 yr varenda gärningsmanna profil som FBI har, passar in på dig Dragan! jag var tvungen att "klippa hans huvudet"