Publicerat Maj 24, 200619 yr Senaste infallet resulterade i en allroundkikare PV-N 2,5-10x42 förberedd för belysningsadapter ;D
Publicerat Maj 24, 200619 yr snygg bössa du har! .. Kikarsiktet hade inte heller suttit fel . grattis
Publicerat Maj 24, 200619 yr Den hade säkert varit ännu snyggare utan den blanka pipan. Jag har aldirg gillat blanka pipor. ;D Tyvärr herbert!
Publicerat Maj 24, 200619 yr Författare Har det nått med att du är smålänning att göra det oxå? ;D Visst kan ja ibland tycka att en blånerad pipa är snyggare men hästväg ifrån lika praktiskt, viltet har faktikst aldrig reagerat på den ljusa pipan, mestadels ser dom bara mynningen och det är det sista dom ser oftast... 8)
Publicerat Maj 25, 200619 yr Har det nått med att du är smålänning att göra det oxå? ;D Visst kan ja ibland tycka att en blånerad pipa är snyggare men hästväg ifrån lika praktiskt, viltet har faktikst aldrig reagerat på den ljusa pipan, mestadels ser dom bara mynningen och det är det sista dom ser oftast... 8) Nej, ingenting faktiskt. Jag har liksom aldrig fått smak för en blank el. ljus gevärspipa och det är likadant med syntetkolvar. 8)
Publicerat Maj 25, 200619 yr Nej, ingenting faktiskt. Jag har liksom aldrig fått smak för en blank el. ljus gevärspipa och det är likadant med syntetkolvar. 8) Men lite konstigt hade det sett ut med svart pipa till en rostfri låda
Publicerat Maj 25, 200619 yr Men lite konstigt hade det sett ut med svart pipa till en rostfri låda Jag hade faktiskt inte köpt en bössa med rostfri låda heller.
Publicerat Maj 26, 200619 yr Aj aj aj när bytar sjukan sätter in då får man börja knyppla så tankarna är på nåt annat håll. Har man en swarre i tankarna i de tillståndet då lättar man på lädret med en gång ;D ;D
Publicerat Juni 3, 200619 yr Författare Har man en swarre i tankarna i de tillståndet då lättar man på lädret med en gång ;D ;D Ja nästan är det så faktikst