Publicerat April 12, 201214 yr Aj,aj,då så sakta det är här nu,gör ett trevande försök och lägger in en ny hunter som blev färdig idag. Bladet är i 440C stål och skaftet är i stabbad lönn med mosaic pinnar i mässing. Knivens längd är 200 mm. http://jeknives.blogspot.com/
Publicerat April 12, 201214 yr Fanimig de snyggaste mosaikpins jag har sett på mycket länge!!! Ja, inte var det något fel på resten av paketet heller...
Publicerat April 12, 201214 yr Du gör en kulturgärning ut över snygga knivar. Håller med om att pinsen var riktigt snygga vilket är ovanligt. Har ett gäng knivar som ligger i loppet så det kommer att smattra till här om någon månad.
Publicerat April 13, 201214 yr Författare Tack ska ni ha, ja jag är själv mycket nöjd med kniven,lite ovanligt mönster även på slidan och pinnarna passar så bra.
Publicerat April 13, 201214 yr Författare Frestande Puukare.. Ja du, fin kontrast till den andra, bara säg till. Den kommer att försvinna ganska fort vet jag.
Publicerat April 13, 201214 yr Författare Du gör en kulturgärning ut över snygga knivar. Håller med om att pinsen var riktigt snygga vilket är ovanligt. Har ett gäng knivar som ligger i loppet så det kommer att smattra till här om någon månad. Kul,väntar med spänning på dina projekt.
Publicerat April 20, 201214 yr Snygg kombination med mönstret på slidan och skaftmaterialet! Mvh / Karl-Erik