Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Boarhunter123

Featured Replies

Publicerat

Ja vem är jag ! 37 år och har jagat så länge jag kommer ihåg, tack morbror Tomas som väckte detta intresse. Bor mitt i Skåne med fantastiska jaktmarker runt knuten. Som mitt nick säkert skvallrar om så är jag totalt tokig i vildsvinsjakt fram för allt med hund och speciellt mina egna. Har många starka åsikter och trampar säkert någon på ömma tår men det är hårt och hjärtligt. Respekterar allas åsikter och försöker lära mig något av det, förutom när det är ren och skär idioti :) . Håller en del jägarexamens utb, men tränar alldeles för lite skytte.. tur man e en naturlig skytt :unsure: Skämt åsido ska verkligen köra lite hårdare på bana i år kanske inte för resultatets skull utan mer för det dåliga samvetet.

Publicerat

Hej & välkommen hit! :)

Publicerat

Fan va najs med fler skåningar bor själv i kävlinge utanför lund var mer exakt bor du i sveriges finaste region??

Publicerat

hej och välkommen !!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Publicerat

Det var på tiden att du fick tummen ur rö... och presenterade dig! :lol:

Vill du träna mer på bana skall jag pressa dig på 300 meter och lura ner dig i bukskjutarträsket så du aldrig tar dig till ytan igen!!! ;)

Boarhunter123 är den som fick mig att tänka om när det gäller tyskterriers. Det är aldrig en hund som har intresserat mig överhuvudtaget men när jag träffade din Tikka för första gången så fick man omvärdera rasen och inse att det även finns sociala knähundar! Maken till värre jaktmaskin får man leta efter och även om hon och Ellen är totalt olika hundar så ha de exakt samma engagemang och "jävlar anamma" och tvekar inte för många saker här i världen.

Du är även den som fick mig att börja titta på blandraser ur ett seriöst och planerat perspektiv för wachtel/laika är en riktigt bra kombination som i framtiden säkerligen är en "ny" ras i sig.

Du kommer du att behöva köpa Teague choker till din hagelbössa för på det här forumet har jag lurat mer eller mindre alla hagelskyttar att köpa Teague och fan tro't om inte alla dessa har blivit bättre också! :wub:

Syns i morgon ^_^

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

Välkommen!

Publicerat

Jaha, då skall jag tjata lite om åteljakten, så du lär dig skjuta rätt grisar! ;)

Publicerat
  • Författare

Det blir en del gris när grödorna är som känsligast, men i vak kojjan är det inte många timmar /år. Det lämnar jag till ungdomar eller dom som tycker det är roligt :)

Men har gett mig tusan på att lära mig locka räv i år.