Publicerat April 13, 201214 yr kikade på en drilling idag en merkel 32 standard och det jag undrar är att är det nått att ha? dem skulle ha 13000 för den
Publicerat April 13, 201214 yr lät mycket..klass 2 skulle jag inte ge mycket mer än 9000kr för med hakmontage,klass 1 borde ligga runt de priset med hakmontage...Har en likadan och funkar fint.
Publicerat April 13, 201214 yr Författare det var en klass 2 utan hakmontage så jag skippar nog det men den såg riktigt fin ut faktiskt!
Publicerat April 14, 201214 yr kikade på en drilling idag en merkel 32 standard och det jag undrar är att är det nått att ha? dem skulle ha 13000 för den Kan vara men kan också vara rena mörkret. Ofta klumpiga och framtunga, kolvträ som ger sig är tämligen vanligt, vissa individer rostar vid minsta fukt. Thälmann är välan mest kända för att vara en smula ojämna i kvaliteten. /T
Publicerat April 15, 201214 yr lyssna på pmt men samtidigt ska du tänka på om den passar dig o du gillar den så är de värt mer än några kronor i förlust om du ändå ska ha den livet ut