Publicerat April 15, 201214 yr Tjenare har just skaffat en sådan radio men då när jag ska ställa in pilottonnen så finns inte rätt tonn med så undrar hur man ska lösa detta?? Mvh Husqvarna
Publicerat April 15, 201214 yr Vilken frekvens är det du behöver & vilka finns? Är det den runt 92? Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Vilken frekvens är det du behöver & vilka finns? Är det den runt 92? Skickat från min ST17i via Tapatalk 2 90,´4 är den jag vill ha. Och dom närmsta är 88.5 och 91.5 och hjälper inte heller om man ändrar dom vandliga kanalerna.
Publicerat April 15, 201214 yr Prova den på 91,5 tror den ska funka. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Prova den på 91,5 tror den ska funka. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2 Jaha okej. Ja det kanske den gör men tycker det är dumt att den inte finns mer för såg på lafayettes hemsida att det fanns att välja mellan 67-250.3
Publicerat April 15, 201214 yr Prata med din handlare om det så får han höra med Lafayette. Har bara goda erfarenheter av deras kundservice
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Prata med din handlare om det så får han höra med Lafayette. Har bara goda erfarenheter av deras kundservice Har just mejlat till lafayette och hört så ser väl i morgon om dom har svarat.
Publicerat April 15, 201214 yr Jaha okej. Ja det kanske den gör men tycker det är dumt att den inte finns mer för såg på lafayettes hemsida att det fanns att välja mellan 67-250.3 Är inte helt säker, men kan kolla senare om det är den pilottonen vi använder i vårat jaktlag. På äldre apparater så är det den ena och på nyare får man köra med 91,5. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Är inte helt säker, men kan kolla senare om det är den pilottonen vi använder i vårat jaktlag. På äldre apparater så är det den ena och på nyare får man köra med 91,5. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2 Jaha okej men hörs kanon det