Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Söker rabbitkastare.

Featured Replies

Publicerat

Står i begrepp att försöka övertala skytteklubben att införskaffa en eldriven rabbitkastare med pedalutlösare. :) Har kollat på Promatic Ranger Chondel, http://www.promatic.co.uk/all-products/Traps_catalogue/specials/ranger-chondel

Har även kollat på nastatrap rabbit, http://www.nastatrap.com/pages/Nasta_Traps/4528

Är det nån som har några fler förslag på tillverkare, eller erfarenhet av dom som jag skrivit om i tråden?

Publicerat

Vi har nyss köpt 4st Bowman till klubben, verkar vara kalasgrejjer.

Publicerat
  • Författare

Dom såg intressanta ut. Inte Gratis med dessa prylar... kostar mellan 25-30 000:- :blink: Har dock inte hittat några priser på Bowman.

Publicerat

Vi har nyss köpt 4st Bowman till klubben, verkar vara kalasgrejjer.

Vilka kastare köpte ni? Och prisklassen ca.. Skulle vara jävligt sugen på att få Bowmans eller nån annans dubbelkastare till vår bana. Dubleér ur ett högt torn kunde man skjuta hela sommaren :D

Publicerat

Finns de icke elektriska kastare som ger rabbitduvor? Samt är de andra duvor man använder?

Sjukt bra tränig i så fall om man haft en sån privat!

Publicerat

Vilka kastare köpte ni? Och prisklassen ca.. Skulle vara jävligt sugen på att få Bowmans eller nån annans dubbelkastare till vår bana. Dubleér ur ett högt torn kunde man skjuta hela sommaren :D

Vi köpte 4st kastare som använts som demo, av en kille i Småland nånstans, han säljer tydligen såna. Vi köpte en shondel,en battue, en med 300 mag och en "enkel staplare", vi fick ett bra pris, är nog inte officiellt här..............
Publicerat

Finns de icke elektriska kastare som ger rabbitduvor? Samt är de andra duvor man använder?

Sjukt bra tränig i så fall om man haft en sån privat!

Finns ju Twin trainer åxå, tror det är Huskvarna??? Den kastar både doublè och rabbit, rabbit duvorna är hårdare och kostar mer, har dålig koll på pris på duvor dock. Twin Trainern funkar bra, tycker jag.
Publicerat

Dom såg intressanta ut. Inte Gratis med dessa prylar... kostar mellan 25-30 000:- :blink: Har dock inte hittat några priser på Bowman.

Bowman supermatch rabbit 300duvor magasin 12volt .inkl vagn 16900 + frakt

Publicerat

Älmhults jakt och fiske.

Jag har kontaktuppgifter till dom om du vill ha (även prislista).

Mvh Patrik

Publicerat

Älmhults jakt och fiske.

Jag har kontaktuppgifter till dom om du vill ha (även prislista).

Mvh Patrik

Om du ids så PM:a mig lite prisuppgifter