Publicerat April 20, 201214 yr Jag lämnade in min bössa för att montera snabbfäste på den, men vapensmeden gjorde ett riktigt fult jobb och jag undrar om någon vet någon som kan återställa bössan i sitt orginalskick. Efter ingreppet så rostade det där han hade meckat. Har även fått en repa på lådan på min Benelli comfort som jag skulle vilja få fixad. Jag bor i Stockholms området. /Larsa
Publicerat April 20, 201214 yr Mattias Tyrefors, karusellplan 9, 08-550 292 55, Mattias kan ordna dina bekymmer, men det kommer att kosta dig lite grann, har du talat med fummelhanden om din uppfattning om hans arbete på din pang? Har du reklamerat det? /Christian
Publicerat April 20, 201214 yr Författare Mattias Tyrefors, karusellplan 9, 08-550 292 55, Mattias kan ordna dina bekymmer, men det kommer att kosta dig lite grann, har du talat med fummelhanden om din uppfattning om hans arbete på din pang? Har du reklamerat det? /Christian Tyvärr så lades firman ner innan jag upptäckte detta.. Eller rättare sagt bran ner.. Det måste ju vara i min stad.. Fint jag skall ringa och kolla.. Tackar!!
Publicerat April 20, 201214 yr Brukar lämna vapen till Kjell Hansson (Från fd Tyrefors & Hansson) han är i Stockholm & hämtar vapen på måndagar. Eller så lämnar man in vapnet på Walter Borg . 070-820 95 44 //Lasse D
Publicerat April 20, 201214 yr Nu säger jag inte att det är så det gått till, men det är väldigt vanligt att folk jagar lägsta priset för att sen bli missnöjda med resultatet... "Tusen SPÄNN för en dämparmontering?!? Benny Bönhas tar ju bara ett flak öl?!?" Sen snedsvarvar Benny pipan så att bössan skjuter skit och dämparen omedelbart förstörs, på vägen har han också åstadkommit sjuttitvå blåneringsskador, en spricka i kolvhalsen och tre runddragna skruvskallar - varav bara två rimligen behövde röras. Tusen kronor ammo och tretusen kronor dämpare senare får den riktiga smeden ordna till allt, för ytterligare tretusen kronor. Tyrefors är inte billigast, men bra. -- Mats