Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sälja horn-trofeer.

Featured Replies

Publicerat

Någon som har något uppslag om en bra uppköpare eller något bra ställe att sälja rådjurs och hjorthorn på?

Grejen e att jag har flera kartonger med sågade trofeer i garaget som aldrig kommer komma upp på väggen.

Börjar dessutom fundera på att plocka ner de fina hornen jag har på väggen hemma då jag lite grann växt ur trofegrejen.

Visst tradera och blocket finns ju men det är lite för många horn för det.

/Mike

Publicerat

Någon som har något uppslag om en bra uppköpare eller något bra ställe att sälja rådjurs och hjorthorn på?

Grejen e att jag har flera kartonger med sågade trofeer i garaget som aldrig kommer komma upp på väggen.

Börjar dessutom fundera på att plocka ner de fina hornen jag har på väggen hemma då jag lite grann växt ur trofegrejen.

Visst tradera och blocket finns ju men det är lite för många horn för det.

/Mike

Sälj dom till Asien som potenshöjande medel. :lol:

Publicerat
  • Författare

Ja för fan! fixa fram en uppköpare bara ;)

/Mike

Publicerat

Kolla med inredningsarkitekter alt bättre heminredningsbutiker, horn etc lär ju vara "da shit" nuförtiden!

Publicerat

Ja för fan! fixa fram en uppköpare bara ;)

/Mike

Hur många uppköpare vill du ha?

Budgivning?

Alla knivtillverkare som finns här och på andra forum el. snör ut dom på blocket. Högstbjudande / kg. :lol:

Publicerat
  • Författare

Hur många uppköpare vill du ha?

Budgivning?

Alla knivtillverkare som finns här och på andra forum el. snör ut dom på blocket. Högstbjudande / kg. :lol:

Vad kan man få för en skaplig sextaggare? någon som har koll?

/Mike

Publicerat

Även om jag finner det helgerån i vissa aspekter så är det chabby-chich/inredningssvängen som betalar bäst för troféer i dag.

Spraya dem högglansigt vita så har du femdubblat värdet till någon inredningsbutik!

Publicerat

Wiz

Jag ger fullständigt f-n i att du helt klart har rätt i sak. Man rekomenderar inte en sån sak. Skäms! ... ;)

Publicerat

Jag skrev det med avsky och har nu spytt två gånger om det gör det hela något bättre...

...men i Sverige finns den ingen annan marknad för troféer och liknande dessvärre.

Jag skulle t ex kunna sätta dem längs väggarna i mina två vardagsrum och göra dem rättvisa men att betala dess "rätta värde" skulle jag vaken vilja eller ha råd med.

Jag har aldrig gillat troféer förut men har på sista tiden börjat gilla dem ordentligt och det kan nog ha att göra med att min gård börjar få en del av det utseendet det skall få.

Victoriansk inredning + troféer passar in riktigt bra nämligen!

Publicerat

Men inte så mycket vit sprayfärg då antar jag!

I övrigt håller jag med dig i sak. En fördel med dagens mode bland hippa inredningsarkitekter är dock att jag får ha mina troféer ifred.

Jag får t.o.m. ha de bästa kvar på väggarna i huset jag hyrt ut nu medans jag tillbringar min tid i DC.

// Henrik

Publicerat

När du spytt klart........fram med kameran så vi får njuta av Ditt vackra hem!

Publicerat

Håller med Jeager. Regeringen och hennes väninnor är helt såld på horn. Trodde dom skämta första gången dom fråga mig och jag kunde fixa lite åt dom. haha Men tydligen är det väldigt modernt och gärna ska man måla dom vita :blink: Har sett att det säljes för fullt på blocket. prova lägg ut :)

Publicerat
  • Författare

Har inga som helst problem med att måla horn lackvita om det femdubblar värdet :P

Ska testa att måla ett par och lägga ut.

/Mike

Publicerat

Det finns inga t. s. på blocket så det blir ingen referens därifrån tyvärr. :unsure:

Publicerat

Såg ett svartsprayat älghorn på fejjan idag och höll på att dö av skam. Helvete... :ph34r:

Publicerat

Nu har det slagit slint riktigt på kvinnofolket.. http://www.blocket.s...04.htm?ca=5&w=3

:lol: :lol: :lol:

Det där var då riktigt anskrämligt, är det vad vissa delar av stadsfolket tror döljer sig bakom älghuden kanske, eller vill de bara att de inte ska se ut att vara på riktigt

Publicerat

Flukta tyska Ebay, www.ebay.de, mkt horn till salu! Damhirsch, rothirsch, rehbock är bra sökord.

Marknaden därnere är till synes större!

Publicerat

Jag var på Huntyards & Berras för någon vecka sedan. Hade med mig en älgskalle. (14-taggaren från i höstas)

Killen som har bilhallen precis bredvig erbjöd mig 3 500:- på fläcken för trofén. Jag mötte honom i dörren på väg in.

Ville ha ett par stycken hängandes i bilhallen.

Kolla om du kan sälja ett par fina horn dit. :)

Mvh John

Publicerat
  • Författare

Oj det var bra betalt!

Ska kolla,bor ganska nära dom.

/Mike