Publicerat Maj 26, 200619 yr Tjena Flex och välkommen hit. Stava? Vad har man för nytta av sånt vid jakt å fiske? ;D Här skrattas det inte åt någon för att vara elaker (man får skratta lite i smyg åt hipshots brytvapen och hästsvans) ;D
Publicerat Maj 26, 200619 yr Författare Tack så mycke alla. Jag är född i skövde. Jag håller med dptrapper ;D
Publicerat Maj 29, 200619 yr Hej och välkommen Jonas, vilket efternamn har du? Jag har tränat en hel del själv och provat att vara med i Norrlandsmästerskapen -98, så jag borde veta vem du är.
Publicerat Maj 29, 200619 yr Författare Hej hallen ja de är ingen dans på rosor o ställa upp o tävla hur gick de för dig?johansson heter ja i efter namn. 1995 3a sm -90. 2000 3a -90 gammla meriter men kul ändå ;D
Publicerat Maj 29, 200619 yr Hej hallen ja de är ingen dans på rosor o ställa upp o tävla hur gick de för dig Kan bara hålla med, jag lyckades att kvala in till SM-98 men for aldrig då jag skulle träna ett år till och åka -99. Men...avslitet muskelfäste i nacken gjorde att det blev rehab istället. :-
Publicerat Maj 29, 200619 yr Författare Hej hallen de var mycke synd att du skadade dig :(tävla är ju de roligaste som fins ;D ;D
Publicerat Maj 29, 200619 yr [Hej hallen de var mycke synd att du skadade dig :(tävla är ju de roligaste som fins /quote] Jag kan bara hålla med igen, nu roar jag mig med att göra poseringsmusik och hjälpa till med fria programmet. jag har hjäpt Grape en massa tävlingar tex. 2st Sweden Grandprixtävlingar, par VM, SM, osv. Samt några andra. Kul det med.
Publicerat Maj 29, 200619 yr Författare Hej hallen aj aj aj en legend mr jonny grape fick stryk av hans bror kent sm 95.Jonny han har en j... symetri maken till fysik är svårt o hitta. De är ju gött för dig o hjälpa till då är du ju med i matchen ;D ;D
Publicerat Maj 29, 200619 yr Kan bara hålla med, jag lyckades att kvala in till SM-98 men for aldrig då jag skulle träna ett år till och åka -99. Men...avslitet muskelfäste i nacken gjorde att det blev rehab istället. :- Vad har Du varit ute för ??? Det är inte bra att träna för mycket.
Publicerat Januari 14, 200818 yr Har för mig att jag läste ngn stans att du ställt upp i sm för ngt år sedan, hur gick det?