Publicerat Januari 14, 200818 yr ;D ;D ;D Mvh. Jag tror jag hittat en värdig efterträdare till Hippshot vad det gäller att släpa hjortar och grisar över vattensjuka leråkrar ;D "Who the fuck is Arnold" /Micke
Publicerat Januari 14, 200818 yr Författare He he snälla ord Mr Mauser men släpa not i daxläget pallar inte ryggen med ;D Mvh.
Publicerat Januari 14, 200818 yr Författare Har för mig att jag läste ngn stans att du ställt upp i sm för ngt år sedan, hur gick det? Jag har 2st 3 platser på SM o jag kämpa så hårt i många år men olyckan satte stopp så jag fick inte ställa mig överst på pallen o det grämer mig som faan än i dag :'( Mvh.
Publicerat Januari 14, 200818 yr Ok, låter surt :- Nåja, det e inte heller ngn dålig bedrift att hamna på pallen 2 ggr iaf :-*
Publicerat Januari 15, 200818 yr Författare Välkommen!Fan du var en stöddig kille tur du verkar snäll ;D He he alltid snäll ;D Mvh.
Publicerat Januari 20, 200818 yr Jaha, det är där mina magmuskler är....jag satt just och undrade vart dom hade tagit vägen.. Du kan ju lämna igen "biccarna" när du lika håller på ;D ;D ;D ;D HAHHA
Publicerat Januari 25, 200818 yr Författare Hej schaman jag pendla mellan 85.5 o 87kg i tävlings form. Mvh.
Publicerat Januari 25, 200818 yr hujedamej. när jag är på bulken just nu så ligger jag strax under 90. Ser ut som en deg.
Publicerat Januari 25, 200818 yr Tss...småpajkar....En annan väger tresiffrigt... "Deffad"..? Ja, nog fanj defilerar man...min skugga är större än din... ;D
Publicerat Januari 25, 200818 yr Författare He he...kul tråd detta....Flex= före detta eksemare !!!!!! ;D Japp stora eksem hade jag ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat November 1, 200817 yr Grattis på födelsedagen Flex! Ett år äldre och ett år förståndigare!