Publicerat April 24, 201214 yr Finns ingen som passar direkt man måste passa in en kolv som passar tex m98 systemet
Publicerat April 24, 201214 yr Författare ne vet att man måste göra om för säkrningen och lite för lådan.. men bode väl ej vara några problem?
Publicerat April 27, 201214 yr Jag köpte en houge m98 kolv och skicka iväg till en vapensmed som passa in och bäddade ner lådan i kolven, vart jättebra, om du ska köpa en syntet så tycker jag personligen att du bör undvika dom billigaste kolvarna (ram-line) annars finns det fina grovfrästa lamminatkolvar till 1640
Publicerat Juni 4, 201214 yr Jag köpte en houge m98 kolv och skicka iväg till en vapensmed som passa in och bäddade ner lådan i kolven, vart jättebra, om du ska köpa en syntet så tycker jag personligen att du bör undvika dom billigaste kolvarna (ram-line) annars finns det fina grovfrästa lamminatkolvar till 1640 Vad kostade det om man får fråga?
Publicerat Juni 4, 201214 yr Jag köpte en Hoguekolv till min 1640 för ca 1500 på midway. Köpte sedan ett stålunderbeslag (beg) och lät en smed göra inpassningsjobbet. Är mycket nöjd med resultatet. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat Juni 5, 201214 yr Jag köpte en Hoguekolv till min 1640 för ca 1500 på midway. Köpte sedan ett stålunderbeslag (beg) och lät en smed göra inpassningsjobbet. Är mycket nöjd med resultatet. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2 Va d kostar en inpassning hos en smed då? På ett ungefär:) Har du lust att länka en bild på exakt den kolven du köpte Perry? Helst om du kan länka till sidan du köpte den på
Publicerat Juni 6, 201214 yr Va d kostar en inpassning hos en smed då? På ett ungefär:) Har du lust att länka en bild på exakt den kolven du köpte Perry? Helst om du kan länka till sidan du köpte den på Betalade 1600 för jobbet. Här är stocken: http://www.midway.se/epages/MidwaySverige.sf/sv_SE/?ObjectPath=/Shops/MidwaySverige/Products/480661
Publicerat Juni 6, 201214 yr Betalade 1600 för jobbet. Här är stocken: http://www.midway.se/epages/MidwaySverige.sf/sv_SE/?ObjectPath=/Shops/MidwaySverige/Products/480661 Så för typ 3500(Ink frakt och allt) får man en riktigt sjysst uppgradering av sin 1640 verkar det som:) tack för prisuppgifter Perry:)
Publicerat Juni 23, 201214 yr Kan bara rekomendera Bobergs laminatkolvar. Har gjort 2st till mina 1640/1651. Har man inte centralplacerad tumme och för bråttom så är det ingen match att passa in en kolv.