Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vilka Drillingar finns i 12/76

Featured Replies

Publicerat

Undrar vilka drillingar som finns i 12/76, är det bara nyare eller finns det något årtal när de började tillverkas i 12/76.

Vill gärna ha modell namn och fabrikat om någon sitter inne med den informationen, vet att antonio zoli gör nya i 12/76.

////Toni

Publicerat

Vad ska du med 12/76 till? Du klarar dig gott med 12/70! Men du ska ju ha en i caliber 20! :) Då blir drillingen otroligt mkt smidigare! Du förlorar inte mer än max någon meter i skjutavstånd så var inte rädd för det :) Då har du ju ändå kulan att ta till :)

Publicerat

Undrar vilka drillingar som finns i 12/76, är det bara nyare eller finns det något årtal när de började tillverkas i 12/76.

Vill gärna ha modell namn och fabrikat om någon sitter inne med den informationen, vet att antonio zoli gör nya i 12/76.

////Toni

Jag tror inte du hittar en drillling (tre pipor, tre lås) med 12/76 som är gjord före 1991 - det var då man införde stålprovet inom CIP. 20/76 har jag sett några, men annars är det mig veterligen tämligen tomt om man inte ska ta med skämten med två låsar och Zolis inte så inspirerande kreation.

Men du kan säkerligen beställa en med 12/78 och lilja.

/T

Publicerat

Vad ska du med 12/76 till?

En fråga man ser då och då... Skjuta? Med dagens dåliga vägunderhåll och ständigt sänkta hastigheter klarar man sig långt med en EPA-traktor med..

Publicerat

En fråga man ser då och då... Skjuta? Med dagens dåliga vägunderhåll och ständigt sänkta hastigheter klarar man sig långt med en EPA-traktor med..

Det är ju inte riktigt samma sak :P Men fattar ditt tänk :) Jag klarar mig ju fint med en 308w men jag uppskattar kraften 300wm :P

Publicerat
  • Författare

vill ha 12/76 för jag tycker det är mer dö i den än 12/70. Sen jagar jag uteslutande med 12/76 i mina andra vapen med hagel pipor, har testat 12/70 men det är mer dö i 12/76 vad jag erfarit. , Så cal 20 och 16 faller bort för att, jag vill ha det så smidigt som möjligt, samma skott till allt, så man inte står där med ett patron läge på 12/70 och bara 12/76or i fickan. eller cal12 plugg när man har en cal 20 i näven :) Vet att drillingar i cal 16 och 20 är smidigare/lättare. Där av min fråga om det fanns fler än Antonio Zoli i 12/76.

Tack för era svar

///Toni

Publicerat

Merkel 96K är i 12/76