Publicerat April 27, 201214 yr tjena. Blev kontaktad av en jägare som ville ha ,Citat"en kniv som jag kan skära upp korv med så dom andra har lite att snacka om" Ok svarar jag vad jagar du mest? Hare blev svaret. Sen rasade hakan ner när han berättade vad han ville ha . Men ok kunden bestämmer. kolstål i blad. guard i rostfritt och skaft i masurbjörk. slida i läder. bladet är 25 cm långt. humor ha de tommy
Publicerat April 27, 201214 yr Författare tack alla. den blev faktiskt riktigt bra. bra balans och riktigt smidig för att vara en så stor kniv.
Publicerat April 27, 201214 yr Författare @ford 32. visst kan du det skicka ett pm eller ett mail så diskuterar vi det hela. kolla också in min hemsida www.teknife.se mailadressen står där tommy
Publicerat April 27, 201214 yr Passar perfekt att att ta ur en hare med.... Snyggt jobbat i alla fall! //Niclas
Publicerat Maj 1, 201214 yr Jag tycker den ser kalas ut. Riktigt användbar faktiskt om man nu skulle behöva bygga ett litet vindskydd att äta korven i.