Publicerat Maj 31, 200620 yr Nu har laikan snart varit hemma en vecka. Det är ju så att man blir lite sotis på Dig med en sådan söt valp. ;D
Publicerat Juni 1, 200620 yr Författare Kalasfin vovve och ett riktigt bra reportage! Tack! fick du det andra också?
Publicerat Juni 2, 200620 yr Först till 10 eller först till 20 ;D Är det ant. älgar, björnar el. svin som det gäller ??? ;D
Publicerat Juni 2, 200620 yr Är det ant. älgar, björnar el. svin som det gäller ??? ;D Hade det varit björn så hade vi väl fått både myndigheter och hela jägarkåren efter oss. ;D Nä det är högviltet nr1. ;D det gäller. Grävling ;D ;D
Publicerat Juni 2, 200620 yr Hade det varit björn så hade vi väl fått både myndigheter och hela jägarkåren efter oss. ;DNä det är högviltet nr1. ;D det gäller. Grävling ;D ;D Aha, nu förstår jag. Lycka till då grabbar! ;D ;D ;D
Publicerat Juni 2, 200620 yr Aha, nu förstår jag. Lycka till då grabbar! ;D ;D ;D Perra kan nog behöva ett lycka till. ;D
Publicerat Juni 3, 200620 yr Perra kan nog behöva ett lycka till. ;D Har han inte rätta tekniken för den här jakten ???
Publicerat Juni 4, 200620 yr Tack! fick du det andra också? Jajjemän, men det fick inte plats i det här numret så jag spar det till nästa! Mvh
Publicerat Juni 4, 200620 yr Perra2 mån kvar. Först till 10 eller först till 20 ;D Vad får vinnaren? Ärligt talat så verkar du ha en förjävla grävlingshund, men vi kan ju alltid köra först till tio för skojs skull!
Publicerat Juni 5, 200620 yr Vad får vinnaren? Ärligt talat så verkar du ha en förjävla grävlingshund, men vi kan ju alltid köra först till tio för skojs skull! Eller gott om grävling. Tävlingen antagen, först till 10. Vinnaren får respekt. ;D Länge till bladet?
Publicerat Juni 8, 200620 yr Eller gott om grävling. Tävlingen antagen, först till 10. Vinnaren får respekt. ;D Länge till bladet? Jag har ett bättre förslag, vinnaren bjuder på öl i Rättvik helgen 12-13 augusti! Då har vi cirka 11 dagar på oss. Den som kommer närmast eller lyckas vinner! Nej, förhoppningen är att det ska komma snart...
Publicerat Juni 9, 200620 yr Jag har ett bättre förslag, vinnaren bjuder på öl i Rättvik helgen 12-13 augusti! Då har vi cirka 11 dagar på oss. Den som kommer närmast eller lyckas vinner!Nej, förhoppningen är att det ska komma snart... Ska nog inte till Rättvik i år heller. Och 10st på 11 dar blir nog lite svårt. Särskilt som jag har en grisjakt inbokad också. Vi får nog lägga oss i hårdträning nu. ;D
Publicerat Augusti 14, 200619 yr Vad får vinnaren? Ärligt talat så verkar du ha en förjävla grävlingshund, men vi kan ju alltid köra först till tio för skojs skull! Nå? Hur har det gått? Själv sköt jag nr 10 i lördags natt när du var i Rättvik.
Publicerat Augusti 14, 200619 yr Nå? Hur har det gått?Själv sköt jag nr 10 i lördags natt när du var i Rättvik. Hur det har gått har inte du med att göra, men jag kan säga som så att jag ligger skapligt efter Har bara varit ute tre gånger än så länge, jobbet har satt käppar i hjulet för jaktaktiviteter :'( Jag hoppas att det ska lugna ner sig framöver.