Publicerat Maj 4, 201213 yr Tänkte göra ett försök till en samåkningstråd! Tanken är att vi kan utlysa när och mellan vilka städer man avser att göra en längre resa. Det är ju dumt att åka ensam i en bil med plats. Dessutom är det tråkigt! Då är det ju mycket roligare (och billigare!) att dela bil. Sen kan jag ju tycka att det är roligare att snacka jakt än att lyssna på radio i 6 timmar! Ok, jag börjar: Fredag 25 Maj Östersund-Umeå Avresa 07.00 Lediga platser: 4+ledig hundbur Fredag 25 Maj Umeå-Östersund Avresa 16.00 Lediga platser: 4+ledig hundbur
Publicerat Maj 4, 201213 yr Författare Jo, jag tänkte det! Det finns förvisso redan en massa samåkningssidor på nätet, men här kan man ju faktiskt kolla om någon med samma intresse ska åt samma håll!
Publicerat Maj 4, 201213 yr Slänger ut en krok om någon ska till Swedish Game Fair från norröver och har en plats kvar i bilen så hoppar jag gärna på vid världens största dalahäst
Publicerat Maj 4, 201213 yr Mycket bra! Man kan både värna om miljön och det sociala på samma gång! (sen är det trevligt för plånboken också!)
Publicerat Maj 9, 201213 yr Författare Ändring av resplaner! Inlägget ovan har ändrats från 15 Maj till 25 maj istället! Det finns platser över, så det är bara att haka på!