Publicerat Maj 9, 201214 yr Undrar om de är någon som har en som dom har haft problem med? Har suktat länge efter en sådan men börjar nog vackla i frågan? Har två skytte kompisar som har varsin och dem verkar strula rätt mycket? I alla fall den ena. Nu kommer dessa bössor förmodligen från dem första sändningarna som verkade vara strul med trycket på? men är inte helt säker? Men underbara att skjuta med är dom! S.
Publicerat Maj 9, 201214 yr Var visst så att de första var lite strul med, om jag inte kommer ihåg fel?? Kompisen har en och den går som en klocka.
Publicerat Maj 9, 201214 yr Jag har en å det var lite strul i början klickade rätt ofta men det fixades av normark å sen dess har jag inte haft en klick. Gillar verkligen bössan å balansen jag har inte hittat någon som jag hellre vill ha än
Publicerat Maj 10, 201214 yr Författare Ok. Den ena kompisens bössa är på verkstad för 3 gången nu Smäller inte på över pipan, Troligt något med haket sa han 22kort hur gammal är din bössa? Från första svängen? Piplängd? Anledning till att jag frågar är att jag funderar att ta en från tyskland direkt. Då det är en hel säsongs amunition skillnad i pris! S.