Publicerat Maj 17, 201214 yr Eftersom jag bor granne med anläggningen och min hund har wachtel i sig så flaggar jag lite för evenemangen men har ingenting med det hela att göra... tänkte dock finnas på plats och hoppas ju på att fler härifrån ansluter. Välkommen till Svenska Wachtelhundklubbens Förevisning och Föreläsning 2/6 MAMIMA JAKT / BODA Lördag 2 juni kl. 12.00 För de som är intresserade kommer det klockan 12.00 den 2 juni, göras en visning av Boda träningsanläggning och även förevisning av hund i hägn. Boda är en komplett träningsanläggning med allt för unga nybörjare till färdiga vildsvinshundar. Visningen är kostnadsfri men föranmälan till Caroline Hagström på 0705-284805 eller mail: jaktbiten@live.se www.mamimajakt.se Föreläsning lördag 2 juni kl. 15.00 VARG och HUND - SKILLNADER - LIKHETER - KONFLIKTER - På lördagen 2 juni kl 15.00 hålls ett intressant föredrag av Vargforskare Jens Karlsson från Viltskadecenter. Föreläsningen är kostnadsfri men anmälan till Caroline Hagström telefon 0705-284805 eller mail: jaktbiten@live.se Föredraget hålls på Yxnerum Hotel & Conference Kostnad 50:- men gratis för SWK:s medlemmar