Publicerat Maj 21, 201213 yr Nu är det dags för lite skjutning på Virå igen! Inskjutningstunnlar bokade från kl 13.00 och skjutning från 14.00. För närvarande är vi 4 eller 5 stycken som ska ner så det finns några platser kvar. Vi gör som vanligt; de som vill med skriver här i tråden så lägger jag upp på listan vartefter. Först till kvarn gäller! Klara Wizzie Fitzenstrahl L-B Orjant Reserv Lindgren
Publicerat Maj 21, 201213 yr Nu är det dags för lite skjutning på Virå igen! Inskjutningstunnlar bokade från kl 13.00 och skjutning från 14.00. För närvarande är vi 4 eller 5 stycken som ska ner så det finns några platser kvar. Vi gör som vanligt; de som vill med skriver här i tråden så lägger jag upp på listan vartefter. Först till kvarn gäller! Klara Wizzie Fitzenstrahl L-B Orjant Reserv Lindgren jag tar upp två platser, Mågen har skaffat blaser så uppgradera mig.
Publicerat Maj 21, 201213 yr Författare Klara Wizzie Fitzenstrahl L-B Orjant Lindgren Lindgrens måg L-B´s bror
Publicerat Maj 22, 201213 yr Författare Ingen mer som vill hänga på? En plats finns kvar än så länge.
Publicerat Maj 22, 201213 yr Författare Fått en sen avbokning så nu finns det två platser lediga! Kom igen nu, skjuta på Virå är bland det roligaste du kan göra med kläder på!
Publicerat Maj 22, 201213 yr Kom igen nu det ska smälla på torsdag. Min gamla 9,3x57 ska få jobba tillverkad 1936 det kallas kvalité. Lasse
Publicerat Maj 22, 201213 yr Fått en sen avbokning så nu finns det två platser lediga! Kom igen nu, skjuta på Virå är bland det roligaste du kan göra med kläder på! om man står där naken då måste man vara lyckligast i världen