Publicerat Juni 1, 200619 yr ;D ;D....man ska dock ha bra lojala jägarvänner om man ska få någon att ställa upp ;D
Publicerat Juni 1, 200619 yr Har provat nå liknande på en toppjakt en gång! Dock var det stående! Men de gäller att kompisen står stadigt för de gjorde inte min! Jisses som de skaka. Tror hans nerver var värre än mina! Jag e glad att ingen såg oss. För nu ser jag hur illa de ser ut! ;D ;D ;D Hitta en fin kulle vartifrån de var BETYDLIGT stadigare o tuppen for i backen direkt.
Publicerat Juni 1, 200619 yr Har skjutit ripa på det sättet med farsan. Ställde 22'an på hans axel och skjöt vilket resulterade i träff ;D Var iofs inte så gammal då :
Publicerat Juni 2, 200619 yr Ett problem om man inte vill skjuta stående är att det ser lika illa ut om kompisen står på alla fyra med huvudet framåt ;D ;D Dessutom är det inge bra om han vill "titta upp" och se hur skottet går........
Publicerat Januari 17, 200719 yr Skratta lagom. Det är en väl beprövad teknik som lockade fram många hånskratt under värnplikten på K4 "Sniper-school". ;D
Publicerat Januari 17, 200719 yr Jag tror jag ska börja lobba för att frugan ska med på bockjakten i Augusti :
Publicerat Januari 17, 200719 yr Jag tror jag ska börja lobba för att frugan ska med på bockjakten i Augusti : ;D ;D