Publicerat Maj 25, 201213 yr Ibland när jag suttit och läst lite olika trådar och klickar på bakåt i webbläsaren så är helt plötsligt alla markerade som lästa. Mycket irriterande... Jag annvänder mig av IE9 Någon som vet vad det kan bero på? Ett forumfel eller webbläsarfel?
Publicerat Maj 25, 201213 yr Ibland när jag suttit och läst lite olika trådar och klickar på bakåt i webbläsaren så är helt plötsligt alla markerade som lästa. Mycket irriterande... Jag annvänder mig av IE9 Någon som vet vad det kan bero på? Ett forumfel eller webbläsarfel? Det kan inte vara så att du klickar dig bakåt för långt så att du blir liksom utloggad på något konstigt sätt? Själv har jag Google chrom.
Publicerat Maj 25, 201213 yr Författare Det kan inte vara så att du klickar dig bakåt för långt så att du blir liksom utloggad på något konstigt sätt? Själv har jag Google chrom. Nej jag är fortfarande inloggad... Trådarna förblir markerade som lästa oavsett hur jag gör sen.
Publicerat Maj 25, 201213 yr Ingen aning faktiskt och det kan bara ske lokalt. Du kör inte Tapatalk i någon telefon också? Det kan göra detta...
Publicerat Maj 26, 201213 yr Nej jag är fortfarande inloggad... Trådarna förblir markerade som lästa oavsett hur jag gör sen. Ok! Efter det att du har svarat t. ex. i en tråd och klickar på skicka och sedan går du ner en liten bit på h. sida så står det "Back to Feedback" i den här tråden. Sedan kommer du upp till "Visa nytt innehåll" på h. sida i det bruna fältet. Vad händer då?
Publicerat Maj 26, 201213 yr Man skall aldrig klicka bakåt i en browser eftersom det kan ställa till det. Vet inte om det är problemet i det här fallet men generellt så kan det stöka till sessionsparametrarna om man har en trasig cache t ex i sin browser.
Publicerat Maj 26, 201213 yr Författare Man skall aldrig klicka bakåt i en browser eftersom det kan ställa till det. Vet inte om det är problemet i det här fallet men generellt så kan det stöka till sessionsparametrarna om man har en trasig cache t ex i sin browser. Att inte få trycka bakåt... Då hade jag blivit tokig Prova att trycka på back to feedback nu, då blev alla trådar lästa i denna arean... Jag har tapatalk, får prova ta bort den skiten då, har endå inte blivit kompis med det programet.
Publicerat Maj 26, 201213 yr Att inte få trycka bakåt... Då hade jag blivit tokig Prova att trycka på back to feedback nu, då blev alla trådar lästa i denna arean... Jag har tapatalk, får prova ta bort den skiten då, har endå inte blivit kompis med det programet. Det är nog ditt beteende som skapar detta fenomenet är jag rädd för. Ha som vana att trycka på "Visa nytt innehåll" i stället för att trycka "back" och se om det ter sig annorlunda? Gör det under en dag i alla fall så du får reda på vart problemet ligger... Det är min rekommendation i alla fall!
Publicerat Maj 26, 201213 yr Författare Det är nog ditt beteende som skapar detta fenomenet är jag rädd för. Ha som vana att trycka på "Visa nytt innehåll" i stället för att trycka "back" och se om det ter sig annorlunda? Gör det under en dag i alla fall så du får reda på vart problemet ligger... Det är min rekommendation i alla fall! Så kan det ju vara.. Men jag är med på flera andra forum också, aldrig varit med om det innan.. men ska testa det du säger..
Publicerat Maj 26, 201213 yr Som sagt, det är bara en gissning från min sida eftersom inget i forumet gör det du beskriver utan det måste vara ett lokalt fenomen. Utesluter man saker i turordning så brukar man snabbt hitta problemet.
Publicerat Maj 26, 201213 yr Även jag har samma fenomen, men har ju då också använt "bakåt"-knappen tämligen frekvent....Kör f.ö. med Firefox 12.0 och har inte använt Tapatalk.
Publicerat Juni 2, 201213 yr Författare Nu har jag provat att annvända mig av tillbaka till knappen nere på sidan.. Även att titta på nytt innehåll.. Men gillar inte det sättet riktigt, vill mer läsa igenom forumdelar var för sig.. Men hursomhällst satt och läste i recept delen och tryckte på tillbaka till recept och då blev alla markerade som lästa, är väl inget jättestort problem men lite störigt. Upplever inte detta på andra forum. Någon mer än mig och Holz som upplevt detta?
Publicerat Juni 3, 201213 yr Om du går ner under ditt inlägg i h. hörn så kommer du till Feedback i den här tråden. Klicka där så kommer du upp överst på sidan och klicka sedan "Visa nytt innehåll" i menyraden den nedersta bruna raden. Samma rad som alla andra knappar sitter på. Vad händer om du klickar där?
Publicerat Juni 3, 201213 yr Då ser jag nytt innehåll ifrån allatrådar. Vad det inte det som var meningen???
Publicerat Juni 3, 201213 yr Författare Nä det var det inte.. Jag vill gå in i varje forumdel för sig inte bara se vad som är nytt på hela forumet. Problem är att när jag klickar på bakåt knappen i webbläsaren eller annvänder mig av tillbaka till knappen som finns här på sidan så ibland så har helt plötsligt alla ämnen markerats som lästa. Det sker inte alltid... Det är detta som är mitt problem. Inte att hitta nya trådar sen sist jag var på sidan.
Publicerat Juni 3, 201213 yr Nä det var det inte.. Jag vill gå in i varje forumdel för sig inte bara se vad som är nytt på hela forumet. Problem är att när jag klickar på bakåt knappen i webbläsaren eller annvänder mig av tillbaka till knappen som finns här på sidan så ibland så har helt plötsligt alla ämnen markerats som lästa. Det sker inte alltid... Det är detta som är mitt problem. Inte att hitta nya trådar sen sist jag var på sidan. Ok! Då vet jag inte var du ska söka efter felet.