Publicerat Juni 1, 200620 yr I morse när man steg opp fick jag se en skabbräv på gårn.Det blev att tok springa ner i källaren ,med morgon st*** å allt .Leta rätt på pangen å lite ammo , upp fort som f** ut på verandan. Men inte såg jag räven, satt en stund å kolla där han höll till sist ,f** tänkte jag han hann undan ,när jag var på väg in fick jag syn på den runt höns huset . Jag förmodar att ni kan räkna ut hur det gick! Vad tror ni jag fick fick nått räven eller sambon? ??? ??? ???
Publicerat Juni 2, 200620 yr I morse när man steg opp fick jag se en skabbräv på gårn.Det blev att tok springa ner i källaren ,med morgon st*** å allt .Leta rätt på pangen å lite ammo , upp fort som f** ut på verandan. Men inte såg jag räven, satt en stund å kolla där han höll till sist ,f** tänkte jag han hann undan ,när jag var på väg in fick jag syn på den runt höns huset . Jag förmodar att ni kan räkna ut hur det gick! Vad tror ni jag fick fick nått räven eller sambon? ??? ??? ??? Det måste väl ha blivit en räv då. ;D Grattis isf. ;D ;D ;D
Publicerat Juni 2, 200620 yr I morse när man steg opp fick jag se en skabbräv på gårn.Det blev att tok springa ner i källaren ,med morgon st*** å allt .Leta rätt på pangen å lite ammo , upp fort som f** ut på verandan. Men inte såg jag räven, satt en stund å kolla där han höll till sist ,f** tänkte jag han hann undan ,när jag var på väg in fick jag syn på den runt höns huset . Jag förmodar att ni kan räkna ut hur det gick! Vad tror ni jag fick fick nått räven eller sambon? ??? ??? ??? Det är inte alla som får St**d av skabbrävar, eller? ??? : ;D ;D ;D