Publicerat Maj 28, 201214 yr Som man hör på namnet är det en skånegrabb det handlar om! Jag blir 17 "bast" till sommaren och stoltserar i Nordvästra hörnet av Skåne, närmre bestämt i Ängelholms kommun. Går första året på en samhälle/ekonomi linje i Båstad. Jag har ett genuint jaktintresse sedan 5-6 års tiden och har hittills hunnit med att dräpa 10 Iller (fälla), 3 Mård (fälla), 5 Skata, 9 Nötskrika, 2 Trut, 2 Mås, 5 Rådjur, 2 Hare, 2 Kanin, 2 Vildsvin och 2 Grävling (fälla). När jag inte sitter och vaktar gris går jag ofta som hundförare med min springer spaniel som kan ses på min Avatar, 7 år nu men har en valps sinne. Skjutit hare, kanin, rådjur för henne och går på allt vilt och har till och med ställt älg en gång. Och när jag varken jagar eller går i skolan, vilket inte sker så ofta så spelar jag innebandy och sedan har jag inte särskilt mycket tid över! Där har ni mig!
Publicerat Maj 29, 201214 yr Hej och välkommen! En av hundarna som jag är extramatte åt kommer från Ängelholm.