Publicerat Maj 28, 201214 yr Hejsan! Jag måste ha tag i en förstock till min tikka m77k! Helst både träet och lås. Uppskattar verkligen om ni vet var man kan få tag i en sådan, inga förslag är dumma! Tack på förhand! Mvh Isak
Publicerat Maj 28, 201214 yr Har du ingen alls nu eller? Jag har en till varje pipset men de är helt olika konstruerade och definitivt inte möjliga att växla sinsemellan så det kanske du skall ha i bakhuvudet om du hittar någon....
Publicerat Maj 28, 201214 yr Författare Okej, jo men det är bara fliser kvar utav den "/ va är det för pipset du har och byter med då?
Publicerat Maj 29, 201214 yr Hejsan! Jag måste ha tag i en förstock till min tikka m77k! Helst både träet och lås. Uppskattar verkligen om ni vet var man kan få tag i en sådan, inga förslag är dumma! Tack på förhand! Mvh Isak Jag hade mailat till Sako!
Publicerat Maj 29, 201214 yr Författare Ett vanligt kombiset 12/7x57 och ett hagelpipset 12/12. Okej, är det en m77k som du har?
Publicerat Maj 29, 201214 yr Författare Jag hade mailat till Sako! Ja jag har försökt få tag i en mailadress men inte lyckats, Du vet inte vart man kan maila?
Publicerat Maj 29, 201214 yr Ja jag har försökt få tag i en mailadress men inte lyckats, Du vet inte vart man kan maila? http://www.tikka.fi/pdf/manuals/exploded_view/TikkaM77K.pdf sako@sako.se Sen finns de på facebook men det var klent med digitala kontakter!
Publicerat Juni 1, 201214 yr Kolla även med Tommys vapenverkstad i Husqvarna. Där finns det prylar kan jag lova... Jag har beställt en del av honom till äldre Sako och Tikka bössor.