Publicerat Maj 28, 201213 yr Som de flesta vet så dras jag med en spinalskada i L5 och är variabelt mobil och har kroniska smärtor. Har nu efter 2.5 års smärta ådragit mig muskelförtvining i vänstra sidan som måste åtgärdas om de överhuvudtaget skall kunna operera mig. Jag har dock spenderat alla mina pengar på att bygga min T3/Robertson så nu är det banne mig slut på pengar Är det någon vänlig själ som kan tänkas låna ut en träningscykel till mig under en längre period som jag kan träna på inomhus? Det är säkert någon som har köpt en och sen har den blivit stående någonstans hemma... Kan även göra ett byte med något trevligt damaskerat knivblad eller andra knivprylar som likvid om ni är sugen på att göra en kniv! Måste verkligen träna och jag vill kolla här först så det inte är 10 medlemmar som har sådana cyklar hemma och som inte används... Uppskattar verkligen hjälp här och jag kan inte ett skit om dessa cyklar men det är kul om det inte är en 70-talare Stort TACK på förhand!!!
Publicerat Maj 28, 201213 yr Har en ståendes. Står landstinget på den och är köpt på auktion för 100 spänn. Säkert skitdyr och så när den var ny. Och som stolt smålänning köpte jag den i ren snålhet. Tyvärr bor jag i Jönköping, men skulle det knipa är det bara komma att hämta den.
Publicerat Maj 28, 201213 yr Författare Kollade nu blocket och jag gissade rätt på att det står en massa sådana cyklar hemma hos folk... Snittpriset verkar ligga på runt 400 riksdaler och det tål absolut min ekonomi och jag slipper byta bort något betydligt dyrare knivblad