Publicerat Juni 2, 200619 yr Gick i förra helgen en dressyrkurs som hundlubben ordnat här i Gällivare.Instruktör var A.Landin och det var verkligen en givande kurs.Kan varmt rekommendera honom.Unghunden blev ordentligt genomkörd .Är det nån annan här som gått kurs hos Landin ?
Publicerat Juni 2, 200619 yr Gick i förra helgen en dressyrkurs som hundlubben ordnat här i Gällivare.Instruktör var A.Landin och det var verkligen en givande kurs.Kan varmt rekommendera honom.Unghunden blev ordentligt genomkörd .Är det nån annan här som gått kurs hos Landin ? Grattis! Jag ångar på själv här med unghunden. Det går bra! Här är länken till Landins om det är någon som är intresserad. http://www.landins-hund-katt.se/
Publicerat Juni 6, 200619 yr Va kul! Hörde att han var här i krokarna. Jag ska vara hos Landin hela Juli månad på praktik med min unghund! Kan det bli bättre uppladdning inför i höst?! =) Ser fram emot det så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket....! *armar utåt sträck*
Publicerat Juni 6, 200619 yr Va kul! Hörde att han var här i krokarna.Jag ska vara hos Landin hela Juli månad på praktik med min unghund! Kan det bli bättre uppladdning inför i höst?! =) Ser fram emot det så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket....! *armar utåt sträck* Ta nu till vara på den här tiden som Du har där då och lär Dig och jycken allt då. ;D Gör en videofilm också samtidigt till Dina kollegeor här på forumet. ;D
Publicerat Juni 8, 200619 yr Författare Va kul! Hörde att han var här i krokarna.Jag ska vara hos Landin hela Juli månad på praktik med min unghund! Kan det bli bättre uppladdning inför i höst?! =) Ser fram emot det så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket....! *armar utåt sträck* Det var som f-n ! Du kommer nog att ha en rätt så lydig hund i höst .Där får du köra stoppsignal i kaninhägnet och apportera (dummies) i voljären.Spännande 8)