Publicerat Juni 3, 200620 yr wipe-oute Vet non om de fins o köpa i sverige? Här är lite ifo www.oksmoke.co.uk.
Publicerat Juni 14, 200620 yr Har inte testat Wipe out. Men vill du ha ett bra solvent som verkligen gör rent så testa "Robola Mil" eller "Sweet´s 69". Var bara lite försiktig med blåneringen och se till att ha god ventilation, amoniaklukten är ganska påtaglig ;D
Publicerat Juni 20, 200620 yr Författare Hej freddan78 köpte hoppes semi auto presis sen såg ja hemsidan med vipeout o blev intreserad av den men verkar inte som om de fins i severige.Har inte provat hoppes än funkar den inte bra så ska jag pröva dina tipps på solvent tackar.mvh jonas
Publicerat Juni 20, 200620 yr Hej! Har själv inte provat Hoppes men en bekant till mig kör med det (om det är semi auto vet jag inte) men han är iaf nöjd med den. Har du en halvautomat? Hur ofta gör du renyt dina studsare? Själv försöker jag göra rent efter ca 50 skott. O.B.S. är ingen puts b_g men det gör skillnad på pressisionen o den är jag noga med. Pratade med enm som håller på lite med bänkskytte och han rengjorde efter vart 5:e skott!!!
Publicerat Juni 20, 200620 yr Författare Hej freddan78 jag kör som du sirka 50 smäll sen gör ja rent.Jag har en 222 o en 22 lr har inte prövat hoppes än men blir snart lämmnar info när ja prövat.