Publicerat Maj 31, 201213 yr En kompis som planerat för fox valpar! Tiken är parad och valpar väntas i slutet av juli. Jag har jagat ganska mycket med tiken och hon är väldigt duktig och har ett bra arbetssätt, hon har verkligen visat en bra sida och tidig jakt, 10 rävar skjutna första säsongen (den senaste säsongen) och tre godkända grytprov. Tiken: Ruth. Reg nr: SE64125/2010 Hanen: Baron och är svensk och finsk sprängar champion. Reg nr: S23431/2008 En mycket lovande parning! MVH Micke!
Publicerat Juni 5, 201213 yr Tiken är iaf inte stor direkt. tikens syster som jag har ligger på 7,4kg och är spänstig o smidig som fan
Publicerat Juni 5, 201213 yr Författare vart finns hundarna? en kompis kan vara intresserad Tiken finns här i Edsbyn i Hälsingland och hanen finns i Ockelbo har jag för mig:)
Publicerat Juni 5, 201213 yr Författare Storlek på föräldrarna? Tiken är i bra storlek, alltså inte för stor, vet inte exakta storleken men vet flera foxar som inte har kunnat krypa för det varit för trångt men tiken har avslutat jobbet:) Hanen vet ja dock inte men ska kolla upp det.