Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SKB Hagelgevär

Featured Replies

Publicerat

Hej,

Har länge gått och suktat på kompisens SKB hagelbock som inte bara är snygg och robust utan av någon anledning skjuter jag också väldigt bra med den på skeet banan.

Har bestämt att själv köpa en ny SKB hagelbock. Var inne och frågade i en vapenaffär och då fick jag till svar att SKB har gått i konkurs. Har googlat och funnit en internationell hemsida (skbshoutguns.com). Är det den svenska agenturen som gått i konkurrs? Går det på något sätt att köpa en SKB utomlands i sådana fall ?

/Bengan

Publicerat

torsbo har en del nya

Publicerat

Har själv en Skb bock 12:a så klart :wub: , köpte den på Torsbo i Gällstad som allt annat med jakt o vapen :D .. Torsbo är rätt ställe o handla på för dom har allt o lite till :P

Publicerat
  • Författare

Tack!! Va bra :) Skall genast kontakta dem..Så uppgiften om att SKB gått i konkurs stämmer alltså inte?

Publicerat

Tack!! Va bra :) Skall genast kontakta dem..Så uppgiften om att SKB gått i konkurs stämmer alltså inte?

Nej det tror jag inte? men din vapenaffär du pratade med..hade dom själva denna bössa i lager?..annars är det nått dom brukar köra med bara för o sälja annat. :)
Publicerat

Fel avdelning på forumet?

Publicerat

Fel avdelning på forumet?

jo vars..men jag svarade bara :D
  • 3 years later...
Publicerat

Någon som har erfarenheter av SKB 585? har börjat leta efter en kvalitetsbock med choker runt 5000:- denna ligger lite högre i pris men kan det vara värt det?

Publicerat

Jo - det ursprungliga SaKaBa har konkat.

Namnet är övertaget av en grossist i USA som säljer turktillverkade vapen under namnet SKB.

/T