Publicerat Juni 1, 201213 yr Hej, Har länge gått och suktat på kompisens SKB hagelbock som inte bara är snygg och robust utan av någon anledning skjuter jag också väldigt bra med den på skeet banan. Har bestämt att själv köpa en ny SKB hagelbock. Var inne och frågade i en vapenaffär och då fick jag till svar att SKB har gått i konkurs. Har googlat och funnit en internationell hemsida (skbshoutguns.com). Är det den svenska agenturen som gått i konkurrs? Går det på något sätt att köpa en SKB utomlands i sådana fall ? /Bengan
Publicerat Juni 2, 201213 yr Har själv en Skb bock 12:a så klart , köpte den på Torsbo i Gällstad som allt annat med jakt o vapen .. Torsbo är rätt ställe o handla på för dom har allt o lite till
Publicerat Juni 2, 201213 yr Författare Tack!! Va bra Skall genast kontakta dem..Så uppgiften om att SKB gått i konkurs stämmer alltså inte?
Publicerat Juni 2, 201213 yr Tack!! Va bra Skall genast kontakta dem..Så uppgiften om att SKB gått i konkurs stämmer alltså inte? Nej det tror jag inte? men din vapenaffär du pratade med..hade dom själva denna bössa i lager?..annars är det nått dom brukar köra med bara för o sälja annat.
Publicerat Januari 20, 201610 yr Någon som har erfarenheter av SKB 585? har börjat leta efter en kvalitetsbock med choker runt 5000:- denna ligger lite högre i pris men kan det vara värt det?
Publicerat Januari 20, 201610 yr Tack!! Va bra Skall genast kontakta dem..Så uppgiften om att SKB gått i konkurs stämmer alltså inte? Jo - det ursprungliga SaKaBa har konkat. Namnet är övertaget av en grossist i USA som säljer turktillverkade vapen under namnet SKB. /T